掃呢頁CODE去手機

2020年2月15日 星期六

羅力威8月做老竇:從此多雙筷 #羅力威

羅力威笑指愛妻雨僑會為BB着想,盡量減辣。
羅力威8月做老竇:從此多雙筷喜事一宗接一宗,前年結婚的雨僑和羅力威昨日亦宣布快將為人父母。預產期為今年8月的雨僑,在社交網上載夫婦做出心形手勢的合照, ...




羅力威8月做老竇:從此多雙筷

喜事一宗接一宗,前年結婚的雨僑和羅力威昨日亦宣布快將為人父母。預產期為今年8月的雨僑,在社交網上載夫婦做出心形手勢的合照,留言:「不知道小朋友會比較像爸爸還是媽媽呢?」羅力威亦在社交網發文:「呢個世界又多一個小生命喇,從此食飯多雙筷喇!霎時間感覺到天父創造嘅奇妙和天下媽媽們嘅偉大。終於到我們正式加入父母嘅行列。」他多謝小朋友給他們做父母的機會,不計較是仔是女:「請多多指教,你現階段作為一粒bb嚟講,絕對有責任要高抬貴手仔,我相信媽媽亦會好小心錫住你,唔食大辣。同媽咪好好相處知嗎,遲啲見,愛你。」

對於近日新冠肺炎疫情嚴重,他難免擔心:「好彩老婆呢段時間好堅強,我盡最大嘅能力照顧佢,幫忙處理家中大小事情,最緊要太太開心同平安健康。」他表示想為BB寫歌及歌頌媽媽的偉大,並說:「希望同佢可以好似朋友咁相處,親近多啲令佢開心成長,有個開心嘅童年。」

而準媽媽雨僑表示起初三個月有孕吐不適,口味亦變了無酸不歡,但沒有特別進補,因為幾乎所有補品也令她反胃。首次佗B,遇上疫情來勢洶洶,她說:「呢段時間冇乜出街,口罩、眼鏡、洗手都基本,老公會戴手套負責撳𨋢開門。依家最大分別係由老公煮飯,佢真係完全唔識,不過好努力,進步咗好多。」




鍾意就快D Share啦!