掃呢頁CODE去手機

2020年2月15日 星期六

老婆早出晚歸幫客睇風水 Bob留家湊仔:似咬老軟 #Bob #林盛斌

Bob影到老婆背影又瘦又少女Feel以迎合他「咬老軟」發文。
老婆早出晚歸幫客睇風水Bob留家湊仔:似咬老軟Bob影到老婆背影又瘦又少女Feel以迎合他「咬老軟」發文。林盛斌(Bob)太太黃乙頣(Pearl)幫人 ...




老婆早出晚歸幫客睇風水 Bob留家湊仔:似咬老軟

Bob影到老婆背影又瘦又少女Feel以迎合他「咬老軟」發文。

林盛斌(Bob)太太黃乙頣(Pearl)幫人睇風水愈來愈紅,Bob曾笑言可以退休等老婆養家。最近新冠肺炎疫情嚴峻,娛樂事業大受影響,反而更多人求神問卜望有轉機。

Bob今早就在社交網貼上老婆整妝準備外出的背影照,留言:「呢期大部份嘅工作,一係取消,一係延期,每日我嘅流程就係睇住幾隻嘢做功課同陪玩,反而佢日日就晨咁早出去幫客睇風水睇到夜晚先返。我覺得,呢期自己好似有少少咬老軟feel.......」。

Bob一家六口超有愛。
Bob一家六口超有愛。



Bob平日誇張搞笑,他這貼文卻觸動不少網民,紛紛認真留言給他正能量,「老軟都要有本事先食到,加油」、「幸福的咬老軟,看住小朋友都唔容易」、「或者從另一角度去諗,趁呢個時間檔放吓假, 之前佢哋放假去旅行,你都要做嘢~」、「咬老軟係一種福氣」、「分工合作,共度時艱」、「當比自己抖吓、充吓電!當一切平穩下來,再去搏殺!」、「互相扶持,有愛呀」等。




鍾意就快D Share啦!