掃呢頁CODE去手機

2020年2月14日 星期五

【武漢肺炎│一紙難求】黃美棋情人節收巨形「廁紙花」:真係好實用 #新型肺炎 #武漢肺炎 #黃美棋

【武漢肺炎│一紙難求】黃美棋情人節收巨形「廁紙花」:真係好實用21分鐘前受武漢肺炎陰霾濃罩下,今年的情人節也變得有點不同,除了要戴上口罩慶祝,禮物亦都 ...




  • 【武漢肺炎│一紙難求】黃美棋情人節收巨形「廁紙花」:真係好實用
  • 21分鐘前




受武漢肺炎陰霾濃罩下,今年的情人節也變得有點不同,除了要戴上口罩慶祝,禮物亦都要「別出心裁」,藝人黃美棋就公開她今年的情人節禮物「廁紙花」,「史上最強情人節花束—廁紙花,仲要有我成個人咁高」。

其實,廁紙花只是美棋男友鍾健威的傑作,將家中廁紙放上座地燈上,不過一樣氹得美棋相當開心「我想講佢竟然諗到用之前買落嘅廁紙放上盞燈到...自製呢個又實用又香嘅花,係真係好驚喜」,小小心思就氹到女友咁開心,港男們,學嘢喇!



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!