掃呢頁CODE去手機

2020年4月26日 星期日

【頭條獨家】唱出雙重打擊心路歷程 林子博出新歌同香港人打氣 #子博

林子博自彈自唱新歌《男人心聲》,因為唱出自己嘅經歷所以好有Feel。另外,3月28日係子博夫婦結婚17周年,疫情下兩人出街食飯慶祝。
【頭條獨家】唱出雙重打擊心路歷程林子博出新歌同香港人打氣林子博自彈自唱新歌《男人心聲》,因為唱出自己嘅經歷所以好有Feel。另外,3月28日係子博夫婦 ...




唱出雙重打擊心路歷程林子博出新歌同香港人打氣林子博自彈自唱新歌《男人心聲》,因為唱出自己嘅經歷所以好有Feel。另外,3月28日係子博夫婦 ...




【頭條獨家】唱出雙重打擊心路歷程 林子博出新歌同香港人打氣

林子博自彈自唱新歌《男人心聲》,因為唱出自己嘅經歷所以好有Feel。另外,3月28日係子博夫婦結婚17周年,疫情下兩人出街食飯慶祝。

林子博近日推出新歌《男人心聲》,歌曲講述去年發生在他身上的事,包括面對愛妻患重病,以及被無線裁員的心路歷程,好到肉:「疫情下好多人同樣經歷緊失業同減薪,甚至面對健康問題,我係一個人辦可以勉勵大家,既然我都過得到,大家都可以捱得過的。」採訪:方騫平 場地:919 Studio

子博同監製兼作曲人陳子敏齊拍新歌MV。
子博同監製兼作曲人陳子敏齊拍新歌MV。
4月4日係囡囡林詠渝15歲生日,一家人開心慶祝,好溫馨。

4月4日係囡囡林詠渝15歲生日,一家人開心慶祝,好溫馨。

因為唱出心聲,錄音時林子博唱到聲嘶力竭,監製兼作曲人陳子敏都好滿意,大讚子搏好投入,但要提示佢要留力。子敏仲話子博把聲夠厚實,有潛質做歌星。林子博透露老婆董燕君(Shirley)同埋10歲囝囝卓楠係佢Fans:「阿囝成日喺屋企唱,但佢感受唔到歌詞意思。Shirley話首歌好好聽,但就話我用8、90年代嘅老腔嚟唱,咁我係聽『歌神』學友嘅歌大,亦好鍾意佢啲歌,自然會無意中模仿學友tone,自己唔係全職歌手,剛起步階段,未甩到學友影子。」

月前子博幫港台拍《獅子山下2020》,演的士司機。

月前子博幫港台拍《獅子山下2020》,演的士司機。
最近子博家中添上新成員狗仔Ted(譚仔),林家變得好熱鬧。

最近子博家中添上新成員狗仔Ted(譚仔),林家變得好熱鬧。

老婆病況穩定

問到子博未來會否再出歌,他說要睇市場反應,「唔可以自我感覺良好,其實做呢首歌嘅初心,係想記錄去年發生嘅事,不論件事好定唔好都要記低佢,咁下次先知點做。今次唱片公司都有派歌畀TVB,但我唔再係TVB人,唔知佢哋用唔用,冇所謂嘅,有好多平台宣傳,隨緣啦。」提到太太病況,他表示完成化療後最近兩次報告,每次腫瘤都縮細咗1cm,西醫冇乜治療好做,主要觀察住進度,他有感而發:「名利對我唔再重要,一家健健康康,日日攬住大家經已好開心。香港人經歷緊疫症,唔只窮人染病,連富豪、政要都會中招,咁有名有利又點呀?去到疫情都冇分喇,所以大家應該會感受到我嘅心情。」

患平滑肌肉瘤(腹腔)嘅Shirley病情好轉,不過有時瞓前手指麻痺會好驚。

患平滑肌肉瘤(腹腔)嘅Shirley病情好轉,不過有時瞓前手指麻痺會好驚。

鍾意就快D Share啦!