掃呢頁CODE去手機

2020年6月27日 星期六

【姊妹反目互片】被指唱江嘉敏收50萬扯皮條 馮盈盈唔認大話精:絕對冇做過 #江嘉敏 #馮盈盈

【姊妹反目互片】被指唱江嘉敏收50萬扯皮條馮盈盈唔認大話精:絕對冇做過1小時前馮盈盈和江嘉敏的姊妹情紙咁薄,依家仲反轉豬肚添呀!是咁的,早前被踢爆跟賭 ...




  • 【姊妹反目互片】被指唱江嘉敏收50萬扯皮條 馮盈盈唔認大話精:絕對冇做過
  • 1小時前




馮盈盈和江嘉敏的姊妹情紙咁薄,依家仲反轉豬肚添呀!

是咁的,早前被踢爆跟賭王四房何猷亨「豪華船P」後,馮盈盈聲稱是江嘉敏邀請她上船的,但江嘉敏卻暗示被屈,姊妹反目。

今日有報道指,馮盈盈在電視城狂唱江嘉敏是「扯皮條」,收50萬邀請她上船。而江嘉敏直認曾聽聞此事,有傳媒更刊出多張馮盈盈當日邀請江嘉敏去船P的對話截圖,踢爆馮盈盈是大話精。

在短訊中,由馮盈盈主動邀請江嘉敏去玩wakesurf,江嘉敏表示要開工,未知通告時間,還問有甚麼人參與。馮盈盈回答:「淨係諗住叫你,同埋nam nam、Francis,如果你Okay的話,你想我再叫更多人?」江嘉敏回覆:「都OK呀!」但同時表明未能100%肯定當日不用開工,馮盈盈貼心說:「I see,幫你祈禱。」言語間很想江嘉敏出席。

被方丈訓示後,人前繼續扮好姊妹,但交完功課即零交流。

江嘉敏認嬲

江嘉敏對於被唱「扯皮條」,回覆傳媒時直認:「係人聽到呢啲嘢都會唔開心,會嬲。謠言止於智者,希望大家高抬貴手。」

至於被踢爆是「大話精」的馮盈盈,在IG Story反擊:「對於坊間一些對我人格失實的指控,我必需澄清我絕對沒有做過,無論在公眾場合或私底下,我都沒有再就我和江小姐之前新聞發表任何意見和評論,這是一個憑空掐(捏)造的謠言,嚴重損毀我倆的人格和聲譽,謠言止於智者,請停止不實傳言讓事件盡快告一段落,謝謝。」

事實上,船P後二人曾被大台訓示,要大事化小,人前繼續好姊妹,因此在無綫活動上扮和好,但交完功課即零交流,近日她們更發功互「片」。

江嘉敏直認曾聽過自己被指「扯皮條」,在IG鳴冤。

馮盈盈亦在IG否認是大話精。



----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持

按此了解更多

----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!