掃呢頁CODE去手機

2020年7月9日 星期四

【陳家樂床戲唔夠喉】湯怡Dry足兩年唔做「賣剩蔗」 放寬要求覓意中人 #湯怡 #陳家樂

湯怡幕前幕後一直都畀人乖乖女形象,在她的演出中難以找到激情賣點,但隨着年紀漸長,湯怡開始大膽嘗試,不抗拒拍性感親熱戲,還預告年底會有一套激情作品推出, ...






湯怡幕前幕後一直都畀人乖乖女形象,在她的演出中難以找到激情賣點,但隨着年紀漸長,湯怡開始大膽嘗試,不抗拒拍性感親熱戲,還預告年底會有一套激情作品推出,會令大眾驚喜譁然。

32歲湯怡前年與洪卓立結束11年情分手,女方其後雖有爆緋聞,但她強調現在單身。問到湯怡可恨拍拖?她自爆身邊人較心急,她日前在灣仔接受《蘋果》訪問時說:「我啲朋友同阿媽都好擔心我,個個踴躍介紹身邊男仔畀我識,以前我都會落閘,唔好搞呢啲,單身初期好抗拒,只想順其自然,而家當識多個朋友傾吓偈,睇吓夾唔夾,畀個機會大家,我再係咁落閘都唔係辦法。」不過,湯怡抱開放態度卻未遇上意中人,她深信仍需要鼓起好大勇氣才能再開始一段新戀情:「可以的話,我想下一個係結婚對象。」家人擔心湯怡變「賣剩蔗」,她則說:「好彩家姐結婚已有小朋友,細佬又拍拖,預咗佢會爬我頭。媽咪成日擔心我結唔到婚,我同佢講放心,唔會結唔到嘅。」湯怡自知擇偶講緣份,她沒有特定條件,喜歡心智成熟型兼孝順的男仔。

湯怡近日有份演出的電影《死因無可疑》在疫情影響下上映,不過上映一周,該片票房成績不錯,曾登上單日票房冠軍,累計票房已超過600萬,湯怡說:「今次感覺好唔一樣,始終疫情影響入座率,但觀眾都好熱情,感受到大家支持港產片,呢段時間上係好時機,好需要香港人支持番香港人電影。」她在戲中跟重量級前輩廖啟智首次合作,自言十分緊張,拍攝時背好劇本才到現場。湯怡跟影后林嘉欣也有兩場對手戲:「去到現場同嘉欣對戲,嘩,點解林嘉欣咁嘅?完全唔相信,佢喺我心目中一向係女神好sweet,知道佢為造型落咗好多工夫,無論增磅、肢體語言、聲線,一開口我係呆咗,完全唔係我哋識嘅林嘉欣,而且佢喺片場唔多講嘢,氣場好犀利。」

湯怡大爆與相識十年同門陳家樂拍親熱床戲竟嫌不夠喉:「劇本需要可以再激啲都得,識咗家樂十幾年,有一定信任,冇咁尷尬,佢反而覺得越識得耐越尷尬,記得導演冇要求我埋位時要拉低條褲,但拍攝時竟然....我都照去冇停,之後我同家樂講番佢啲鬚好拮,因為佢捱夜拍通宵,佢覺得我唔好講呢啲啦,反而令佢更緊張,但若果唔熟係唔會講,拍完就算。」湯怡過往拍的親熱場面總是點到即止,她否認回復單身才大解放拍性感戲:「可能一直比人感覺斯文細個,而家開始成熟有女人味,唔介意呢類演出。」

採訪:卓寶花

攝錄:馮嘉銘

場地:Mustard Seed Co-working Space

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

攝影:仇志德/劇照


隨着年紀漸趨長,湯怡開始大膽嘗試拍性感戲。


湯怡擇偶講緣份,她喜歡心智成熟兼孝順的男仔。


湯怡晒長腿。


湯怡自爆家人擔心她變「賣剩蔗」。


《死因無可疑》劇照


湯怡前年與洪卓立結束11年情。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!