掃呢頁CODE去手機

2020年10月6日 星期二

黎芷珊:與無綫改變合作關係 黎芷珊視「娘家」如父母 #無綫 #黎芷珊

因為疫情,黎芷珊受到雙重打擊。藝人黎芷珊為口罩活動擔任司儀,她表示因新冠肺炎疫情肆虐,已經很久沒有做現場活動:「不過都有啲網上活動嘅,但收入影響真係好 ...




因為疫情,黎芷珊受到雙重打擊。


藝人黎芷珊為口罩活動擔任司儀,她表示因新冠肺炎疫情肆虐,已經很久沒有做現場活動:「不過都有啲網上活動嘅,但收入影響真係好緊要。(損失近7位數?)有呀,我就轉去忙自己嘅眼鏡生意,但又發現疫情下歐洲公司要Cut Budget(削減預算),第一時間就諗到我哋啲細牌子,簡直雙重打擊!」


談及與合作三十多年的「娘家」無綫,雙方已改為合作模式:「我好似Part Time 咁,依家自由度大好多,我可以亮相其他電視台,目前都有合作單位傾緊,等落實先話畀大家聽。(係咪因為經濟環境問題,無綫確保唔到員工收入,所以有咁嘅轉變?)唔排除有呢個可能,但我同無綫關係永遠都好好,直頭好似父母同仔女一樣!」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!