掃呢頁CODE去手機

2020年10月6日 星期二

【爆渣男Steven偷食分手無悔意】莊韻澄要委屈講大話幫他脫罪:佢話分咗手我咪唔算偷食囉! #Steven #張致恒 #渣男 #莊端兒 #莊韻澄

【爆渣男Steven偷食分手無悔意】莊韻澄要委屈講大話幫他脫罪:佢話分咗手我咪唔算偷食囉!8小時前莊韻澄Xenia(前名:莊端兒),為Viu主持的新節 ...




  • 【爆渣男Steven偷食分手無悔意】莊韻澄要委屈講大話幫他脫罪:佢話分咗手我咪唔算偷食囉!
  • 8小時前




莊韻澄Xenia (前名: 莊端兒),為Viu主持的新節目《吃掉你前度》,昨晚(5/10)首播,打頭陣分享被渣男前度傷容的,正正就是Xenia。雖然剖白與前度分手心聲時並沒開名,但講到對方是唯一圈中男友已呼之欲出,就是偷食慣犯Steven(張致恆)。

提到這位前度,她這樣形容:「從未試過有男朋友係有咁多外遇!」不過對方不停偷食,都不及16年分手時,Steven的渣男自私反應來得傷透。節目中首度披露當日分手細節。「初頭發現佢有外遇時,佢當然都會用好多招式求你(原諒),自己都想原諒佢,同佢再一次溝通後,的而且確佢有改。」Xenia說。

講到被前度背叛傷心,仲要委屈幫佢講大話,莊韻澄(前名:莊端兒)由強顏歡笑到哽咽落淚。

其他主持聽到莊韻澄剖白被渣男傷害經過,都替她難過。

有米有樣有身材的莊韻澄,由前夫到前度,都是渣男。不過她說在Steven身上上了寶貴一課,終於清醒,不再做渣男磁石。

拍拖三年,她說一起第九個月,對方已忍不住背叛。

偷食後要度女友幫他補鑊

但之後人如其歌「死性不改」!Xenia說16年Steven再次被傳媒揭發偷食,他第一時間不是向女友道歉,而是顧住挽救形象,要求Xenia講大話,她續說:「到報紙都有報導,發生都幾大件事,記者打嚟問回應我先知!跟住我打畀對方(Steven):『嗱!呢個係最後一個我可以幫你嘅嘢,你想我點講?』 。」眾女一再嘩然,追問為何仍要為對方著想。Xenia解釋:「冇嘅,因為我覺得始終一齊過,鍾意過,就好來好去,佢同我講: 『咁你答我哋分咗手分咗手咪唔算偷食囉!』,於是我向傳媒聲稱「已分手」,之後佢再whatsapp我話:『咁我依家唔算偷食啦』,語氣係好開心咁,我睇到佢呢個留言好嬲,嗰下真係好嬲!」回億這一幕,一直強顏歡笑的她忍不住哽咽落淚,連當中的孖女主持也聽到眼濕濕,感受到曾經「為仔生,為仔亡」的Xenia委屈。

為渣男男友講大話脫罪。不過好快被其他傳媒踢爆Steven是背女友偷食,Xenia亦最終承認是爆出偷食後才斬攬。

Viu新節目《吃掉你前度》,五位主持亦各自剖白被渣男情傷,其中Regen(左一)曾因情傷暴瘦。

Steven去到最後毫無悔意的說話,對她而言如刀直插入心。

原來Steven曾被女友莊韻澄揭發的偷食小三,至少八個。

偷食名單有大台同劇女藝人

節目出街後本刊再追問Xenia,同Steven拍拖三年,總共揭發多少個小三,她說:「偷食次數真係數唔到,起碼雙位數,但從佢手機發現嘅偷食對象,無十個都有八個。」

二人拍拖約九個月後,Steven就忍不住背叛。「因為佢成日check我手機,有一晚畀我發現佢又check,見到佢咁我唔忿氣,要求check返佢手機,佢唔肯仲話要走,佢咁樣反應,更加肯定佢身有屎,咁迫佢要畀我睇,擾攘一輪最後都要畀我睇,佢唔畀密碼我都識開鎖,無論佢刪除咗嗰啲留言我都睇得番晒,咁當然一睇就好傷心,發現有唔同女性。」除有fans,曾在大台拍劇的他,大台簡直是「放題」之地。

「其中有同劇女藝人,睇落好似好純真係估唔到,佢當刻當然有挽救,唔想分手,最後我都原諒咗佢,但條件係守行為期間,佢要畀電話我睇。」至於偷食的女藝人是誰,Xenia堅決不透露。不過偷食招數層出不窮,周而復始之下,最終分手收場。

莊韻澄曾在Steven手機留言發現他偷食證據,包括拍大台劇時,跟同劇女藝人搭上。

傷過仍為他平反

雖然她在Viu節目爆出遭渣男傷透細節,但Xenia亦為這位前度平反,尤其他曾被指食軟飯。「對佢公平啲,有啲位都要幫佢平反。拍拖初期佢係有問我借錢,但佢真係有還晒,同埋出糧啲糧單交由我keep,出糧嘅錢入落我戶口,跟住再經我畀番佢所需嘅生活使費,所以之後我哋同居嘅生活費,佢有份承擔,佢亦冇欠我錢,呢個係事實!」

被渣男傷過,莊韻澄一度患上抑鬱。

感激上了一課 拒當渣男磁石

花了幾年療情傷,仍感激對方的出現,令她上了一課,不再做渣男磁石。「其實呢段日子裡面,我哋都有開心過,除咗大家所知佢嘅問題,喺佢身上我學正咗,如果唔係佢,我唔知遇上幾多個渣男先識醒,所以無後悔有過呢段關係。你睇我做生意,理財好叻,但愛情方面我係一個白痴。曾經同佢一齊有快樂嘅日子,亦學識睇人,起碼識得避開渣男,唔再係渣男磁石先啦,識拒絕,因為渣男來來去去都係用嗰啲橋啫!」比孤獨更孤獨,是與錯的人一起。

幸而失戀時,有母親飛來香港陪伴,令曾萌自殺念頭的她被點醒,不致攘成慘劇。

渣男變暖爸

至於Steven,去年跟fans雯雯奉子成婚,且兩年抱兩,成為兩子之父後,努力在網上分享湊仔經,由渣男變暖爸洗底。去年底老婆雯雯曾在IG動態感觸發文吐苦水:「有啲嘢如果失望咗,就冇可能再彌補到,亦冇可能再返轉頭。」令好多網民解讀為二人情變。翌日老婆即出一張Steven啜爆相補飛,曲線澄清。近日節目相關的報導出街後,唔少人把有關新聞轉發給她,雯雯就此在IG出post,叫大家不用提醒她老公係一個咩人,又說只想努力去面對我以後的路。

婚後的Steven兩年抱兩,常在網上分享湊仔經,努力洗底。

老婆雯雯去年底曾在IG動態感觸發文吐苦水:「有啲嘢如果失望咗,就冇可能再彌補到,亦冇可能再返轉頭。」網民解讀為二人情變,翌日她即出一張Steven啜爆相補飛。

----------------------------

請即預購《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊,當年鏡頭下的李嘉欣、黎姿、朱茵、舒淇、邱淑貞等三十位經典港姐、性感女星,一一復刻,艷壓全港。

自取優惠價 港幣$83【按此搶購】

包運費價 港幣$110【按此搶購】

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!