掃呢頁CODE去手機

2020年10月6日 星期二

【Headline Girls】陳麗柔Natalie 遇蛙失控 #Natalie #方敏婷

「嫩版JaniceMan」陳麗柔
【HeadlineGirls】陳麗柔Natalie遇蛙失控「嫩版JaniceMan」陳麗柔26歲的陳麗柔(Natalie),以往以模特兒及KOL工作為 ...




【Headline Girls】陳麗柔Natalie 遇蛙失控

「嫩版JaniceMan」陳麗柔

26歲的陳麗柔(Natalie),以往以模特兒及KOL工作為主,亦以網名「柔柔」在網上平台拍片,親自參與幕後導演、編劇同剪接工作。參加《鬼同妳上位》是柔柔首次踏足電視圈,她坦言最初只為貪玩,「靈異嘢我本身唔係太驚,之前我又真係未感受過,我諗自己個體質會隔絕咗呢啲嘢。」不過在節目中總算有感受到靈體的存在,「當時師傅不停鼓勵我哋去感受吓,佢話難得有機會感受吓總算係榮幸。嗰時我係有啲感覺,好似瞌埋眼都feel到有人喺你隔離咁。」相對於驚鬼,柔柔更驚見到青蛙,「節目度真係好崩潰咁喊,係見到青蛙!我一出世有意識知道有青蛙呢樣嘢就驚,我試過見到之後嘔囉!」談到就算做主角,只要同青蛙合作就一定拒絕,「半裸全裸仲可以考慮,青蛙真係搞唔掂喎!我驚嘔到片場周圍都係。」




鍾意就快D Share啦!