掃呢頁CODE去手機

2020年10月19日 星期一

關嘉敏:關嘉敏大晒索爆婚照 惹閃婚疑雲! #關嘉敏

索到爆呀!女子組合Bingo成員Carman(關嘉敏)近期愈戰愈勇,日前於社交網上載一輯性感爆燈的婚紗照,大晒其36C上圍及蛇腰惹起閃婚疑雲,除有網民 ...




索到爆呀!


女子組合Bingo成員Carman(關嘉敏)近期愈戰愈勇,日前於社交網上載一輯性感爆燈的婚紗照,大晒其36C上圍及蛇腰惹起閃婚疑雲,除有網民大呼:「我要娶佢做老婆外」,連遠至巴黎的粉絲也留言:「Kisses from Paris。」


Carman接受訪問直呼:「着起咁靚嘅婚紗,我都想結婚。」不過她又笑住說首要先找個對象,自己亦期望試婚紗時,有另一半在試身室外等她。問可有追求者?她直認:「都有嘅,只係最近忙緊備戰《全民造星III》,日日都好早出門口,又好早先返到屋企,連續幾日都未見過夜晚,日日都好攰,連撳電話時間都冇,希望比賽後可以拍吓拖。」至於夢想中的婚禮?她稱最想可在大草原行禮,皆因鍾愛大自然:「我參加咗好多環保嘅event,其實大自然好靚,只係我哋唔識保育,搞到啲地方污糟晒。」


談及有遠至法國的粉絲,她就話:「第一眼見到嚟自法國嘅fans梗係好Surprise啦,因為未試過嘛,平時都係香港、內地、澳門、台灣或馬來西亞嘅fans,最近都多咗美國同巴西嘅fans朋友,我都好開心啦,希望嚟梗會認識更多唔同國家嘅fans朋友。」至於可有信心勝出《全》?她說:「我都定咗個小小目標,就係入咗最後十強,可以擁有屬於自己嘅演出機會。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!