掃呢頁CODE去手機

2020年11月27日 星期五

鄭欣宜:欣宜主動求婚 許廷鏗咁樣反應 #許廷鏗 #鄭欣宜

許廷鏗同欣宜好老友!歌手許廷鏗和鄭欣宜現身由黃芳雯、霍嘉恩,以及剛過檔的落選港姐連佳麗,主持的香港開電視節目《30分鐘大放餸》。談到許廷鏗早前出席兄長 ...




許廷鏗同欣宜好老友!


歌手許廷鏗和鄭欣宜現身由黃芳雯、霍嘉恩,以及剛過檔的落選港姐連佳麗,主持的香港開電視節目《30分鐘大放餸》。談到許廷鏗早前出席兄長的婚禮擔任表演嘉賓,他說除了做人情,還於台上獻唱自己寫的歌,更拍埋MV,十分認真,他表示兄長事前並不知情,故他獻唱時,自己十分感動:「雖然我見唔到哥正面,但我知佢有喊,祝佢新婚美滿。嫂嫂都係圈中人,同阿哥拍拖4年幾,佢好顧家,又鍾意煮食箍到哥個胃,又同我係同年嘅,所以都冇隔膜。」


問到在婚宴上可有給親友催婚?他說:「咁當然有,我就回應佢哋『快快』。」婚宴當晚他不停為親友簽名及合照,十足迷你簽唱會,不過最令他驚訝是爸爸台上致詞時,不停讚他,令他勁尷尬,其中爸爸提到哥哥帶挈他入行,才令他今日成為歌手,他說:「其實呢個都係事實,因為入行之前阿哥唱歌的確比自己多,咁多年嚟,阿哥亦都好鼓勵我做歌手,雖然有少少尷尬,但氣氛都好Sweet。」期間欣宜插嘴說:「點解你唔寫歌畀我?」許廷鏗稱欣宜未結婚,欣宜即說:「如果我哋結婚呢?」許廷鏗聞言即沒好氣答欣宜。


許廷鏗和欣宜兩人在節目中化身成大廚,各自煮出兩道菜式,許廷鏗炮製西班牙海鮮飯及煎蛋餅,而欣宜就煮意大利雞及焗蛋糕,許廷鏗透露早前創下人生創舉,首次下廚炮製海鮮飯給家人享用,欣宜又再玩許廷鏗,笑指他煮軟飯,許廷鏗即反駁是硬飯。許廷鏗說家人評語不錯,疫情下多了時間在家中煮食,因此鑽研多款菜式,也對煮咖喱甚感興趣。


提到王祖藍和李亞男於社交網晒女兒食嘢相,有網民笑言似欣宜,欣宜說:「仲有人tag咗我添!我覺得佢得意過我,人愈大愈明白點解長輩咁鍾意睇住我食嘢,依家見到小朋友食嘢都覺得好開心,小朋友咁enjoy食物好過癮。」
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!