掃呢頁CODE去手機

2021年2月4日 星期四

林二汶等運到20年自封甘草歌手 紅館期落實之日婆婆離世悲喜煎熬 #林二汶

3,650日x2,林二汶花了20年的努力,將於3月踏上紅館開個人演唱會,然而,這個機會能否實現,還要望天打卦,世事就是如此諷刺!別的歌手入行數年就開紅 ...






3,650日x2,林二汶花了20年的努力,將於3月踏上紅館開個人演唱會,然而,這個機會能否實現,還要望天打卦,世事就是如此諷刺!

別的歌手入行數年就開紅館騷,而被連登仔形容「把聲靚到仆街」的二汶,等了20年得到叱咤「我最喜愛的女歌手」,找數開騷,卻可能要延期,世事就是如此諷刺!

「所以大家唔好退飛,哈哈哈!我盡做,拿拿臨埋班,早排我同演唱會幕後人傾偈,講緊係搭台嗰班兄弟,有啲人轉咗行,如果可以早啲,起碼有啲嘢可以希望住先,如果真係因為疫情關係要改期,咁咪大家一齊再等過囉!其實我都準備咗咁多年,都唔係一朝一夕嘅事,哪管可能得一次,對我嚟講係好大鼓勵。」悲觀的二汶,卻樂觀地說。

鏟青的型格、有份量的身形、男仔頭的外表,天生注定二汶不能恃靚行兇,別人開騷玩造型玩換衫,二汶卻以靚聲行兇,即場示範史上最強女歌手的本領,一人扮聲彭羚、葉蒨文、衛蘭演繹《電影院禮儀》,叫人拍案叫絕,「我係賣歌賣音樂,呢個係基本,我入咗行唔算好長,兩個十年,比起成個人生都係交畀呢個行業嘅前輩,我算得係啲乜啫,我係打咗長工嘅中層,叫做有主任仔做吓嘅年紀,咁多年嚟我最忠誠係音樂,紅館騷有自己程式,歷史以嚟咁多大artist,咁多驚喜畀人睇,但如果我為咗追求呢啲效果,唔記得自己本來應該唱好一隻歌畀人聽,咁我對唔住咁多年同我一齊嘅人,我賣音樂之餘,其實我係講緊一個夢想。」

二汶自細受哥哥林一峰影響,兩兄妹都熱愛音樂。(網上圖片)


二汶希望演唱會能順利舉行,讓幕後兄弟有工開。(蘋果日報)


小時候受哥哥林一峰影響愛上音樂,參加歌唱比賽認識盧凱彤(暱稱阿妹)組at17,19歲已經出道,「我係一個好普通女仔,喺屋邨長大,喺香港讀書做嘢,我嘅路話平坦唔平坦,話好多顛簸亦唔係,但我有我嘅故事,我希望紅館呢個係好開始。等咗20年?我覺得好好,行慢啲好,我慶幸能夠喺呢行留咁耐,一直都有機會,其實唔容易。早兩日,有幾個中學生同我影相,我出道時同中學生影相,我出道20年又係同中學生影相,其實都算係一種成就,我真係變咗汶姨,哈哈!」

有連登仔開post :「點解林二汶唔紅,把聲靚到仆街」,她聞言大笑:「問得好,我到而家都冇覺得自己好紅,哈哈哈!應該咁講,我睇我而家嘅人氣,呢排關注度係高咗,但係咪等於紅呢?我覺得我好甘草,我係『甘草歌手』,天后係王菲、鄭秀文,多謝呢位市民,『把聲靚到仆街』,咁講有啲怕醜,我希望我對得住大家嘅耳朵。」

人貴自知,很多人都讚二汶聲靚人品好,她最知道自己的缺點,「懶囉,有好多嘢我可以勤力好多,其實我底蘊係一個悲觀嘅人,我好容易冇信心,只係好盡力希望大家開心,做好該做嘅事,但有時都會好軟弱,最唔好係成日都頂硬上。細個冇諗過入行,亦冇真正學過音樂,一味諗住如果打份政府工,每月穩定收入悶都冇所謂,我係一個想要穩定嘅人,但入行後唔會知下一步發生乜事,原來我好需要安全感,容易失望又驚做唔好。」

20年過去,回首每一步有笑有淚,2002年at17出道,2010年分開發展,2011年二汶成立個人品牌「Lam2」,「最難過嘅階段,係自己出唱片做老闆,我試過又冇錢又要找數,呢段時間好狼狽,畀唔到家用或畀唔到父母隨便食乜唔使睇價錢嘅生活,對我嚟講孝順係基本,但做唔到係幾慚愧,嗰下我會諗,係咪我唔應該再諗音樂呢?係咪我應該打份工呢?或者呢條路好長要磨練,但最後我明白係一盤生意,咁你咪學識管好盤數。」

盧凱彤離世,二汶:「喺我心裏面永遠有一份失去!」(網上圖片)


捱過了金錢的關口後,2018年遇到更大的打擊,就是失去at17的另一半——盧凱彤走了!「發覺生命咁脆弱咁無常,當時我靜咗一靜,因為阿妹嘅後事,我寫咗一段文字,『呢件事係唔會ok』,喺我生命裏永遠有一份失去,嗰下我明白人嘅渺小,我惟有投降,原來有啲嘢,我幾樂天都冇用,發覺自己原來好細個,一夜之間你一定要長大。」

阿妹走後,每到忌辰,二汶都撰悼文,思念情真意切,「我喺呢件事之後,人去到咁亂時候,我慶幸當時遇到我嘅信仰,我係道家弟子,明白人其實好渺小,不如畀心機踏實過好每一日,呢件事影響係,我明白乜嘢係時間,真係可以一下子冇時間,連講拜拜都冇時間,更加覺得好多嘢唔係應份,老生常談係真,盡人事聽天命。」有甚麼想跟阿妹說?二汶:「I love you.」

生離死別最難過,當你希望身邊人分享喜悅時,偏偏他或她卻不在了!「其實我收到紅館期落實嗰日,我婆婆啱啱過身,起碼我講得切話畀佢知,『我開紅館呀,婆婆!』婆婆知道好開心望住我。」外婆跟二汶好親密,還支持她完成夢想,「我阿婆好潮,佢覺得年輕人想做就去做。我婆婆都係唱歌,好耐之前行路嚟香港,喺榕樹頭唱歌,潮州戲都係佢配音同幕後代唱,我阿婆唱歌好好聽。」

雖然外婆走了,幸二汶成為了父母的驕傲,「攞完獎第二日返屋企食飯,我阿爸見到我就係咁(豎起手指公),阿爸平時唔講嘢,我阿媽話噚晚開心到瞓唔着,我最唔開心係阿爸阿媽會擔心我嘅生活,關心你嘅人,唔係擔心你飛得有幾遠,係擔心你飛得有幾攰。」

二汶收到紅館期落實之日,婆婆於同日離世!(受訪者提供)


婆婆好愛鍚二汶,支持她追尋夢想。(受訪者提供)


林二汶入行20年,首奪叱咤「我最喜愛的女歌手」,3月找數開紅館騷。(網上圖片)


在《全民造星III》擔任導師,帶契二汶人氣高企。(網上圖片)


時勢造英雄,因為《全民造星III》的加持,擔任導師的二汶都人氣高企,大家記起樂壇有這把好聲音,二汶獲得從未想過的叱咤「我最喜愛的女歌手」,還以為二汶獲獎後會睡不着,思潮起伏,她卻說:「其實冇,我係覺得如果有機會講自己入行20年嘅故事,唔知會唔會因為呢個獎畀到希望人,令大家覺得夢想都有到岸時候。我唔係一個好多曝光嘅人,唔係好靚女長髮偶像,我只不過係好普通女仔,有機會入行,我有一把聲,畀心機唱歌,真係好老正。」

生命中有很多別離,有些能有緣再聚,有些只能在回憶裏再聚,可擁抱時就要擁抱,38歲的二汶,這刻想擁抱誰?「我好浪漫,本來想答樂迷,但我想同未來嘅自己擁抱,想學畀心機做人,希望將來嘅自己更加健康,更加做到多啲嘢,可能教小朋友,生活喺香港,生活指數咁高嘅地方,講夢想好似好唔實際,冇飯開,只係為咗上台唱歌,何況真係經營一份職業,我覺得呢啲上上落落跌跌碰碰,將來嘅我如果可以繼續健健康康已經好好,起碼令屋企人安心。」

能踏上紅館,不但家人和樂迷戥她高興,好友岑寧兒都替二汶開心,特別錄聲鼓勵:「相信在場有同佢一齊大嘅觀眾,最長follow佢廿年,最短可能20日,我都期待睇一個音樂為重嘅紅館騷,加油!」二汶聽到寧兒的聲音很開心,「佢講得啱,有啲人可能跟我20日,我記得阿媽同我講過:『無論你上過幾多次台,你一定要同大家介紹自己:大家好,我係林二汶!』我會做一個屬於自己嘅紅館騷,我嘅初衷就係音樂,唔會令你失望嘅音樂。」

撰文:余燕儀

攝影:沈健程

攝錄:廖達燊、馮嘉銘

化妝: Kris Wong

髮型: Derrick Ng@W workshop

服裝: wagamamaplayground

場地:香港海洋公園萬豪酒店

二汶:「我唔係好靚女長髮偶像,我只不過係好普通女仔。」(蘋果日報)


二汶有首歌叫《再聚》,歌曲講想擁抱時就要擁抱,38歲的她希望跟自己擁抱。(蘋果日報)


二汶等了20年才上紅館,她覺得不算遲,笑言自己是甘草歌手。(蘋果日報)


有連登仔讚二汶把聲靚到仆街,她聞言開心大笑。(蘋果日報)


二汶是屋邨妹出身,以前曾想過打政府工,穩定過活。(網上圖片)


二汶曾自資做老闆出唱片,試過又冇錢又要找數,好狼狽。(蘋果日報)


二汶最唔想父母為她擔心,獲「我最喜愛的女歌手」令雙親笑開懷。(資料圖片)


岑寧兒替二汶開紅館騷感興奮。(網上圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!