掃呢頁CODE去手機

2021年2月4日 星期四

保錡開live不忿被嘲「少年八両金」 爆粗鬧網民:知唔知佢乜X嘢樣 #八両金

出道兩年的男子組合ERROR成員吳保錡近日「臭史」籮籮,被爆戀上「性感女神」張沛樂(沙律)後,正印女友賴嘉賢(Carrie)現身聲言跟保錡從未分手,控 ...






出道兩年的男子組合ERROR成員吳保錡近日「臭史」籮籮,被爆戀上「性感女神」張沛樂(沙律)後,正印女友賴嘉賢(Carrie)現身聲言跟保錡從未分手,控訴男方偷食。其後又有多名女子自爆曾被保錡約過上床兼拍下性愛影片,雖然保錡事後有道歉聲明,而有關聲明於10日後已於Facebook和Instagram刪掉。「失蹤」了一陣子的保錡,近日不時在社交平台試水溫,昨晚在IG開live的時候,公然在網上爆粗鬧網民。

在短片中,不忿被指「呃蝦條」的保錡,一輪嘴爆粗地說:「X你老母咩,呃蝦條,真係好X好笑,你老母,拍拖就係呃蝦條!」在旁的沙律嘲諷網民在幻想世界,還語帶輕佻地說:「咁呢個世界上阿爸阿媽都係呃蝦條。」保錡接着說:「阿爸阿媽梗係呃蝦條,唔係點會生到你出嚟呀!」有網民留言叫「你好粗,唔好喇!」保錡就說:「你都戇XX,粗幼都唔關X你事喇,傻X,又冇你份!」

其後又有人問「公司有冇話過你?」保錡寸爆地說:「X你老X,返學咩,你返學畀老師話就有可能,個個都講粗口喇,你聽唔到之嘛,你睇節目都見到我有講,嘟咗之嘛,唔通眼不見為淨咩!嘟咗嗰啲唔係粗口?你真係笑料嚟!」他更自辯自己已經有改善,想當年講得仲多!保錡入行後一直被嘲是「少年八両金」,保錡似乎為此耿耿於懷,所以當有人留言「八両金?!」保錡嬲爆狂爆粗地說:「X你老X,知唔知八両金乜X嘢樣?我見到你個icon,睇唔X到個樣,覺得你個樣好X似八両金!你同八両金一樣呀,有眼耳口鼻呀,X頭!」

接着有人勸他要「尊重吓人」,保錡再度燥爆地說:「X你老X呀,X頭皮,你有冇尊重過我呀?X你老X,八両金,我都未話你唔X尊重我!」最後他扮失憶:「吓,呢個唔係我嚟喎,係保錡細佬嚟㗎!」臨走前見到有人讚「沙律好食」,又再忍不住說:「好唔好食都唔關你事,係人都會拍拖!」

直播完結後,保錡的爆粗片段在網上迅即廣傳,有人出post表示:「根據佢本人嘅直播,佢公司對佢嘅行為係冇任何反應。」不明白ViuTV何解仍然不解僱保錡,還有人留言直斥保錡冇禮貎:「睇完live片真係覺得癡(黐)線,佢啲盲粉仲可以覺得『大佬好real,好鍾意』,到底有邊個藝人開live會X fans?」「條pk以自己有懶音自豪,話自己由細到大都咁講嘢,冇老師話佢錯,我心諗緊(梗)係啦,你啲咁嘅死mk 讀過幾多書啫?」「以前都會扮吓嘢,而家畀人篤爆咗,就扮都唔扮,原形畢露!」甚至亦說:「其實好多人憎你唔單單只係因為你偷食嗰件事,你工作態度同個人嘅修為都好大問題。」

保錡不忿被指似八両金,狂爆粗鬧人!(IG截圖)


保錡寸爆反擊:「沙律好唔好食都唔關你事!」(IG截圖)


網民留言對保錡的行為感不滿。(網上截圖)


網民留言對保錡的行為感不滿。(網上截圖)


網民留言(網上截圖)


網民留言(網上截圖)


----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多


鍾意就快D Share啦!