掃呢頁CODE去手機

2021年2月28日 星期日

落選亞姐練樂儀現職護士 唔打國產疫苗:個人選擇 #亞姐 #亞洲小姐

張學潤最近投資6位數字,與友人代理一款消毒產品,今日練樂儀、楊曉穎和許嘉浩出席其推廣攤位支持。對於亞視透露亞洲小姐競選總決賽預計3、4月舉行,曾落敗亞 ...






張學潤最近投資6位數字,與友人代理一款消毒產品,今日練樂儀、楊曉穎和許嘉浩出席其推廣攤位支持。

對於亞視透露亞洲小姐競選總決賽預計3、4月舉行,曾落敗亞姐香港區決賽而轟賽果不公的練樂儀指屆時會現身支持。現職護士的練樂儀,透露至今仍未打疫苗:「前線係優先打,但有自由選擇嘅權利。」問到是否不想打國產疫苗?她即笑說:「自己個人選擇」她又透露已報名為市民接種疫苗的工作。

由於疫情關係,張學潤表示早前洽談的服裝指導的工作延期至4、5月,收入大受影響:「過去一年,我感受好深,呢生人從來未試過成年冇工作、冇收入,令到我人生觀都改變咗,令我學識積穀防饑,唔再買咁多衫、咁多鞋。我發覺冇買一年,屋企仲有新衫新鞋,所以我真係要學識節儉,因為幸福非必然。」

張學潤表示過去一年感受好深,因為未試過成年沒有工作。


現職護士的練樂儀指選擇不打疫苗是個人選擇。


楊曉穎


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!