掃呢頁CODE去手機

2021年2月15日 星期一

李佳芯牛年轉運圓夢 張曦雯做埋視后先嫁 #張曦雯 #李佳芯 #視后

李佳芯與張曦雯都想買樓!
李佳芯牛年轉運圓夢張曦雯做埋視后先嫁視后李佳芯踏入牛年即轉運,新劇排住隊出街隨時事業再攀高峰,她揚言計劃今年一圓上車夢,添置安樂窩與家人居住,意味繼續 ...




李佳芯牛年轉運圓夢 張曦雯做埋視后先嫁

視后李佳芯踏入牛年即轉運,新劇排住隊出街隨時事業再攀高峰,她揚言計劃今年一圓上車夢,添置安樂窩與家人居住,意味繼續與男友陳炳銓「分居」。而同樣正值上位期的花旦張曦雯,講明無意當人妻,全力儲錢置業,兩女「寧要磚頭唔要膊頭」!

李佳芯去年是非纏身,除了慘被連飛4劇外,又傳與男友陳炳銓分手,事業愛情都麻麻。不過新年新氣象,踏入牛年即轉運,由她主演的兩套新劇《智能愛(AI)人》及前年拍下的《愛美麗狂想曲》於今年播出,意味着視后將捲土重來。自我要求極高的她,對於去年事業成績的滿意程度只打60分,僅僅合格之上。她形容去年是實在的一年:「上年最令我印象深刻嘅係第一次出書,由籌備、落筆、出書,大半年間完成咗一件一直想做嘅事,好似懷胎9個月。」

談及新年願望,她透露有望今年實現置業夢:「我Feel到差唔多啦,因為樓價開始回落。(同家人住?)同屋企人住係我一個目標,好老實空間都要足夠,但香港要咁大嘅地方都要一定嘅價錢,或者考慮買兩間屋住得近。」言談間似乎未有計劃再與男友共築愛巢。儘管去年負面新聞從四面八方襲來,但她選擇欣然接受,又指曾被家人問過為何在電視上甚少見到她,自稱「報喜鳥」的她習慣報喜不報憂:「我同佢哋講唔好畀報道影響,事實上冇可能24小時都喺電視見到我,我只可以講呢啲令佢哋唔好太多擔心同幻想。」

李佳芯似乎未有計劃再與陳炳銓築愛巢!
  • 李佳芯似乎未有計劃再與陳炳銓築愛巢!
張曦雯與男友愛得甜蜜。

  • 張曦雯與男友愛得甜蜜。

𢭃利是被取笑即反擊

適逢農曆新年,拜年時少不免上演一場「問答大賽」,她也逃不過親戚們的「關心問候」,她笑說:「早幾年親戚會問我幾時結婚,但我發覺呢幾年真係冇再問,可能放棄咗我,哈哈!我哋呢行講際遇,好多事冇得預計,今日唔知聽日事。有啲細過我嘅表妹一派利是畀我,其他長輩就笑我『你仲好意思攞,你自己應該要派』但我好厚面皮駁嘴『有得攞點解唔攞?』」

事業愛情兩得意的無綫花旦張曦雯(Kelly),雖然已認定了外籍男友,再加上風水師贈言牛年宜結婚,但伊人寧願投資磚頭也無意當人妻,還搞笑把視后獎座與結婚一事掛鈎,笑指當目標達到便是出嫁之時。

回顧過去一年,Kelly表示有幸於劇集做女一,還首次成為視后候選人,就連「最受歡迎電視女角色」也打入5強,足以令她滿足。問到下個目標是否視后?她笑說:「攞到都開心,但講天時地利人和,有信心終有一年會成功,依家拍緊《白色強人II》,演腦神經醫生好專業,但心底又好細路女,鍾意談戀愛,同郭晉安延續上集感情線,陳豪就係前男友,佢返嚟想搶番我。」

「結婚唔代表開心」

談到牛年展望,她寄望可以拍電影。問到會否想升呢做人妻?她耍手兼擰頭說:「唔想嫁住,雖然早前拍風水節目,師傅話我今年適合結婚、生仔同買樓,我認為買樓就夠了,千祈唔好結,心態完全未準備好。(幾時先結?)呢一下開心就OK,結婚唔代表開心,Keep住個狀態,冇計劃,要睇事業,拎咗視后就可以結」

身為孝順女的她,為讓身在美國的父母早日退休來港團聚,正努力儲錢置業。問到首期準備如何?她笑說:「距離目標差好遠,因為2020年似暫停咗一年咁,所以今年要努力。(置業先?)係呀!仲諗緊唔知應唔應該,睇吓得唔得,有自己屋企個人定啲,有個儲錢目標。」




鍾意就快D Share啦!