掃呢頁CODE去手機

2021年2月15日 星期一

鄧麗欣留港過年被阿媽嫌見太多 大時大節唔會被催婚:佢哋已經放棄咗 #鄧麗欣

因為一場武漢肺炎,令人類生態產生巨變。以前每當有假期,大家第一時間買機票外出旅行,但今年剛好相反,莫說外出旅行,連與大班朋友見面,都變得是一件奢侈的事 ...






因為一場武漢肺炎,令人類生態產生巨變。以前每當有假期,大家第一時間買機票外出旅行,但今年剛好相反,莫說外出旅行,連與大班朋友見面,都變得是一件奢侈的事。 受到疫情影響,去年鄧麗欣(Stephy)主力留在香港,連帶農曆年亦留港度過,日前Stephy在尖沙嘴接受《蘋果》專訪,她表示今年農曆年有另一番體會,Stephy說:「諗返轉頭,原來我好耐都冇喺香港過年,試過最多係年初一留一日,陪吓媽咪,之後就飛走咗,今年係留得最耐嘅一年。」

難得女兒可以在自己身邊,似乎最開心的會是Stephy媽媽,Stephy說:「哈哈,佢嫌多呀!成日問我:『點解仲喺屋企?點解冇嘢做?』本來我屋企唔係太傳統,以往過年都冇乜準備。不過我今年想有啲過年氣氛,雖然可能大部份時間都會留喺屋企,但都會準備啲過年嘅嘢。」問有否減少被催婚機會,Stephy笑說:「冇喇,佢哋唔會催婚,已經放棄咗。」屈指一算,Stephy與台灣男友邱勝翊(王子)因為疫情關係,差不多有10個月沒有見面,她說:「真係要見吓喇,我哋已經plan咗,不過唔話你知!」終於可以與男友見面,難怪她全程心情勁靚,笑得特別開心。

2020年對於Stephy而言,可以說是豐收的一年,電影和電視分別都有作品推出,而且更獲得好成績:「其實我都好感恩,喺呢個疫境嘅一年,都有好多好事發生,可以遇到咁鍾意嘅劇本同角色,百年難得一遇都可以俾我遇到,真係好好彩!好似下半年嘅 《男排女將》,大家多咗時間可以喺屋企睇,仲有好多朋友討論,就算本身唔做運動,都俾嗰份熱血精神感染,呢樣係我一直都好想做嘅嘢。喺呢個時候可以帶啲正能量畀大家,對我嚟講,係開心過話收視好高!」

Stephy還表示先後因為疫情要取消或者延期的工作,隨着疫情逐漸有緩和迹象,有部份已經有望在農曆年過後開工:「我自己都好期待工作嘅來臨,但係喺而家嘅環境,好多嘢今日都唔知聽日會點,所以都係乜計劃都唔好計劃住,大環境冇得自己諗,暫時做好自己,做定準備。既然都冇辦法控制嘅時候,不如搵一個最好嘅方法同適合嘅方式去面對,當你有咗時間,咪可以去學或者做一啲平時冇乜機會做嘅嘢。」至於今年會否再拍劇?Stephy笑說:「一定有,我都等緊劇本,不過我唔會刻意區分電影抑或電視。但原來可以喺電視睇到自己都幾好喎,始終電影同電視唔同,電影會好快落畫,所以都會有啲失落。」

撰文:唐琛悠

服裝提供: Valentino

珠寶:Chaumet

髮型:Vince pang @ IL COLPO group

原來鄧麗欣已經很久沒有留港過農曆年。


Stephy期待新工作的來臨。


Stephy希望今年事事順利。


Stephy希望再拍電視劇。


鄧麗欣近年進軍茶飲業,沖茶這功夫難不到她。


鄧麗欣表示終於可以與男友見面。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新:iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!