掃呢頁CODE去手機

2021年2月11日 星期四

黎諾懿:牛年繼續造人!黎諾懿李潔瑩恩愛辦年貨行桃花運 #李潔瑩 #黎諾懿

藝人黎諾懿過去密密亮相幕前,除憑住一雙巧手擔任煮食節目主持《今晚請客》外,更演出劇集《C9特工》,工作不斷。趁有空檔期間,日前佢同太太李潔瑩辦年貨,親 ...




藝人黎諾懿過去密密亮相幕前,除憑住一雙巧手擔任煮食節目主持《今晚請客》外,更演出劇集《C9特工》,工作不斷。趁有空檔期間,日前佢同太太李潔瑩辦年貨,親自到元朗買桃花及蘭花,喺屋企擔任花王嘅諾懿,對花甚有研究,手執「花政大權」,負責買花返家屋企做布置!除細心挑選外,更喺桃花園內同太太浪漫合照外,仲圍住桃花行3圈,寓意牛年事業得意。


今年疫情關係,唔少人減少聚會,但佢反行其道,話會帶兒子黎峰睿到郊外走動,適當地放電:「今年新年都唔去得邊,但又唔可以困住個仔,所以會帶佢去郊外行下,畀佢適當地放電。(仔仔有冇話好悶?)又冇,因為有親戚住喺隔離座,所以都有小朋友同佢玩,每日都會畀佢學唔同嘅嘢,等佢習慣吓每日有嘢做,如果唔係第時返學就會無王管。」


他又大爆兒子近日音樂細胞爆棚,指仔仔愛聽老歌不愛K-Pop:「開頭以為佢好似我咁,有唱歌阻礙,但學咗鋼琴之後,唱歌又好似幾好,但佢唔鍾意聽兒歌,K-Pop都唔聽。」在旁嘅黎太苦笑表示:「佢係林子祥粉絲,明明我佗佢嗰陣係聽古典音樂。」


繼續進行造女大計


講到造女大計,諾懿坦言牛年會繼續進行中,笑言因要花心思照顧小朋友,加上過年後想出國工作,故大計可能延期:「之前我都好想追個女湊夠1對,但其實諗諗吓,都幾攰,講緊係花心思去照顧,依家1個都充實,有時返工又要提早化妝Set頭,因為要陪佢食嘢同帶佢上堂。今年想拍綜藝節目,但未必係煮食節目,因為疫情關係,我都煮咗成年,我好想做番《懿想得到》嗰類嘅節目,但飛唔到,所以都想落實個地方,飛過去隔離14日,因為正常飛得番都係明年,但作為藝人又唔可以等得太耐,所以可能隔離14日工作。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!