掃呢頁CODE去手機

2021年3月13日 星期六

劉小慧宣佈家中添新成員 件頭不小備受寵愛 #劉小慧

(FB圖片)蘇志威與太太劉小慧夫婦同樣是愛動物之人,對家中的貓狗主子愛錫有加,今年1月,家中愛犬bearbear不幸肺炎離世,劉小慧難免傷感,她更在社 ...




(FB圖片)


蘇志威與太太劉小慧夫婦同樣是愛動物之人,對家中的貓狗主子愛錫有加,今年1月,家中愛犬bearbear不幸肺炎離世,劉小慧難免傷感,她更在社交平台出post悼念愛犬。事隔近兩個月,蘇志威夫婦已走出喪犬陰霾,今日劉小慧在facebook宣佈蘇家有新成員——黑白色貴婦犬Scooby加入。

劉小慧代愛犬出post打招呼:「哈囉大家好,我係蘇家新成員,爸爸媽媽叫我做Scooby。我係貴婦嚟架,本身我冇中文名,有個Auntie幫我諗到個好好聽嘅中文名,就係『蘇富比』,因為代表我喺爸媽心目中好矜貴好值錢,我鍾意啊!」

蘇志威抱起Scooby時,見牠件頭不小,但就一臉BB樣;而劉小慧在照片中不時擺出嘟嘴表情來合照,似乎對Scooby十分溺愛。她又指,因為Scooby近排有氣管敏感問題,將來待Scooby痊癒便會帶狗狗做直播,讓愛犬可以見世面。

劉小慧抱着Scooby似頗吃力,但她仍嘟長嘴錫愛犬。(FB圖片)


劉小慧指愛犬中文名叫「蘇富比」顯貴氣。(FB圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!