掃呢頁CODE去手機

2021年3月7日 星期日

吳孟達:吳孟達瀟灑走一回 三叔有話兒 #吳孟達

他來自江湖,喜劇之王吳孟達縱橫影壇近半世紀,何英彪、三叔、太保、黃金右腳、車親仁、鄭東、葉Sir、海大富、古艷陽......數之不盡的經典,他是大家最 ...




他來自江湖,喜劇之王吳孟達縱橫影壇近半世紀,何英彪、三叔、太保、黃金右腳、車親仁、鄭東、葉Sir、海大富、古艷陽......數之不盡的經典,他是大家最熟悉最親切的陌生人,光芒從未跟年歲褪色。天地悠悠,潮起潮落,瀟灑走一回,演盡人性善惡,對演藝,家庭,人生,周星馳,三叔有話兒。


.周星馳


「大家共同嗜好係食鮑魚,有次佢帶咗罐鮑魚嚟拍戲,我同佢匿喺布景板後面偷食,你一啖,我一啖。冇嘢做,我哋會去情侶拍拖嘅地方,偷聽佢哋講乜。」


「我哋有時似朋友,又似兄弟,佢係單親,好細個就冇同爸爸生活,我應該做咗佢一半爸爸,一半老師。」


「星仔講嘅嘢,好多人都跟唔上,我哋一直好容易溝通到。我一直都話,我依家仲有飯食,係因為佢,係真話。」


.家庭


「女兒叫楚瑜,意思係取楚霸王之勇,周瑜之智。」


「阿仔陪我睇《流浪地球》,見到畫面好震撼,問我點拍?我話畀佢聽之餘,順便話佢知,想超越挑戰自己之前,先諗吓聰明過你嘅人好多,如果聰明過你,又勤力過你,你永遠都贏唔到,除非佢懶過你,明唔明?」


「同女人相處,我盡量令佢喺生活同精神上滿足,否則點行一世?」


「要賺多啲,因為要養三頭家,每個月10萬,如果一年搵到500萬,攞200萬嚟養家,仲有錢剩搞生意。」


.演藝


「每星期都有電話打嚟叫我拍戲,有人話拍網絡大電影,開三日工有100萬,以為100萬請得郁我?唔接!做壞自己個朵!如果我拍,會賺到笑,但會壞咗幾十年聲譽。」


「我對演戲非常認真,一頁劇本睇200次,每次睇吓有冇新嘢玩,次次演法不同。周星馳問我:『達哥,你睇咗成晚劇本,有幾多句對白?』一句!」


「我叫關海山做師傅,佢借我一本書《角色的誕生》,我影印咗,又送畀梁朝偉、劉青雲、周星馳睇。」


「如果我真係放棄呢行,粗茶淡飯,我都可以活到百年歸老嗰日,但我剩下嘅日子唔多,我唔甘心,點解周潤發、梁朝偉咁多錢都仲拍戲?因為希望對得起自己、對得起觀眾。」


「以我嘅演技,想呃邊個導演都可以,其實要偷懶,絕對可以,但係要咁做嘅話,不如退休返屋企食鹹魚同條鹹魚有咩分別?」


.人生


「戒煙戒酒,為食戒唔到口,原來戒咗煙,發夢都會食,喺個夢到驚到一巴打醒自己。」


「一生做過乜嘢有意義嘅事,好多人講唔出口,有啲人好有錢,搵人笨好叻,呢啲唔係意義;拍過咩戲做過咩角色,都唔係咩意義,我回頭望,覺得唔錯,有做過啲好事,不過,唔值得掛喺嘴邊。」


「牙擦講句,如果要拍,日日我都有戲拍,依家不愁兩餐,食同住過得去,就算喇!我又唔係要做首富,平平淡淡,就可以。」


「做人嘅嘢,唔係心想事成嘅,要順其自然,唔好勉強執着,正常過日子。生老病死,上天安排好,唔需要顧慮,要嚟,自然嚟。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!