掃呢頁CODE去手機

2021年3月7日 星期日

吳孟達設靈 |吳君如:呢十日都諗住達哥,好傷心 #吳君如 #吳孟達 #林慧韡 #達哥

吳君如於下午四時半左右到達殯儀館,逗留了個多小時。她離開時接受訪問,表示與達哥有太多回憶:「同達哥演過唔同嘅角色,佢又演過我爸爸、演過『三叔』,又演過 ...






吳君如於下午四時半左右到達殯儀館,逗留了個多小時。她離開時接受訪問,表示與達哥有太多回憶:「同達哥演過唔同嘅角色,佢又演過我爸爸、演過『三叔』,又演過我表哥,如果要我喺度講,講一日一夜都講唔晒。」問君如有沒有一件特別難忘的事可跟大家分享,她說:「記得有一次佢演我爸爸,我係做一個江湖人物,我叫佢教我猜枚,佢好叻咩枚都識猜,我好記得一cut機,佢就叫『猜喇!』好好笑,套戲最後講佢畀仇家殺咗,嗰時我演得好入戲,覺得佢真係好似我老竇咁。」

她透露近年自己的作品一直有找達哥傾合作,但最後都因他太忙沒有成功。達哥離世,對她來說是很突然:「度唔到期,真係唔知佢病,所以好突然、好突然,我冇去瞻仰遺容,呢十日,我日日都諗住達哥,我想有一個我對佢嗰個感覺。好傷心,好突然,估唔到咁快。



----------------------------

和你壹起撐住香港主題海報 全港良心商戶免費派發

了解更多

----------------------------

和你壹起撐徽章 良心商店及網店有售

了解更多

-----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

吳君如於下午四時半左右到達殯儀館。

上車離開前,吳君如接受傳媒訪問,分享她與達哥過去的拍戲點滴。

+4
吳君如逗留了個多小時才離開。

吳君如於下午四時半左右到達殯儀館。

上車離開前,吳君如接受傳媒訪問,分享她與達哥過去的拍戲點滴。

吳君如逗留了個多小時才離開。

91年《賭俠2之上海灘賭聖》。

90年《賭聖》。

93年《花田囍事》。


鍾意就快D Share啦!