掃呢頁CODE去手機

2021年4月21日 星期三

75歲陳觀泰去年驚覺患暗病 幸得及早發現避過一劫 #陳觀泰

資深武俠片演員陳觀泰(泰哥)、張建聲、楊詩敏(蝦頭)與楊柳青等,今日於清水灣片場為電影《神經大俠》(暫名)主持開鏡探班。現年75歲、久未露面的泰哥精神 ...






資深武俠片演員陳觀泰(泰哥)、張建聲、楊詩敏(蝦頭)與楊柳青等,今日於清水灣片場為電影《神經大俠》(暫名)主持開鏡探班。現年75歲、久未露面的泰哥精神抖擻,原來他早年已移居中山,過半隱居的生活,問到他為何出山?他說:「因為導演Ken哥好懷念以前嘅動作片,想盡辦法搵我,我覺得劇本好真實,講一個過氣嘅武打演員,唔係6、70歲就一定老人癡呆,精神狀態喺戲入面表露無遺。」泰哥指戲中有不少打鬥場面,比起當年有血有汗,這次拍攝有如吃菜般簡單。

泰哥透露向來有游水運動健身,不過去年初驚覺患上「紅血球白血球失衡」,他說:「曾經轉食素食,體重下降咗,朋友見我瘦咗好多,檢查之後發現紅血球白血球指數差好遠,即刻要入院輸咗兩袋血,而家要長期食藥打針控制,呢個係無形嘅暗病,而家飲食回復返正常,仲想增多20磅。」問到太太有來港照顧嗎?他說:「冇,唔需要啦,我照顧到自己。」泰哥又謂暫時預計留港個多月,並正跟亞視洽談參與拍劇。提到近年圈中不少前輩離世,泰哥感慨說:「有啲遺憾,人嘅生命長短係上天注定,如果我唔係檢查知道有呢個病,我可能已經走咗,身體健康最重要。」

捧着大肚腩的張建聲增磅至220磅,扮演鬱鬱不得志的導演,直至遇上泰哥賞識開拍現代武俠片,阿聲表示之前有兩次增肥拍戲經驗,但磅數方面今次則是人生高峰:「今次增肥方法唔科學,因為有啲危險,我喺兩個月內增30磅,會凌晨4點煮飯食,仲要有蒸排骨同臘腸,而家身體高脂肪,講嘢都會氣喘同好易攰,搞到胃痛同胃酸倒流,試過大便出血,因為腸胃損咗。張家輝40多歲都可以爆肌,我先38歲,為藝術犧牲都冇藉口。」

阿聲又指故事題材寫實劇,有很多內心戲,除了跟蝦頭飾演夫婦,也有幸跟泰哥做對手:「我細個都睇過泰哥一、兩部作品,今次見到佢真人真係好勁,佢着上大俠衫拎起把刀,驚嘆呢件事喺我眼前發生,泰哥開工又教我做人道理。」他又笑指蝦頭拍完豪放女角色太入戲,蝦頭自爆曾經打開胸前鈕扣要求加戲,結果遭到拒絕,蝦頭又謂戲中有場夫妻坦承剖白場口,多得阿聲帶她入戲。另外,楊柳青戲中演啤酒妹,後來被發掘成演員,她指今次考演技,她說:「今次唔使打同性感,但要一人分演三角,我要做好多準備工夫。」

陳觀泰、張建聲與楊詩敏等今日為電影進行開鏡儀式。


陳觀泰近年於中山過半隱居生活。


陳觀泰去年患上「紅血球白血球失衡」,幸好及早發現。


張建聲為角色增磅至220磅。


楊柳青戲中演啤酒妹。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!