掃呢頁CODE去手機

2021年5月26日 星期三

add名人時尚|專訪: 林嘉欣一年拉3000件陶器 愛上做學生「我樂於失敗」 #林嘉欣

林嘉欣一向崇尚自然、環保及簡單生活,去年為陪女兒上堂而開始玩陶泥拉胚,竟一發不可收拾,日日瘋狂拉,今個月更接了第一單張訂單,為Kiehl’s170周年 ...






林嘉欣一向崇尚自然、環保及簡單生活,去年為陪女兒上堂而開始玩陶泥拉胚,竟一發不可收拾,日日瘋狂拉,今個月更接了第一單張訂單,為Kiehl’s 170周年慈善紀念,製作70件陶泥盛器義賣,為EcoDrive Hong Kong籌20萬善款,推動減少一次性塑膠產品。

林嘉欣今年和Kiehl's 製作70件陶泥盛器,為環保組織籌款。


林嘉欣坦言愛上做學生的感覺,但願可終生學習。


凍齡靚媽咪。


林嘉欣享受單純而充實的人生。


「我平時係拉一件,鍾意點拉好自由,今次好唔同,點樣令到70件都差不多上下,呢樣又係迫逼到我技術上要再行多一步。由舊年二月到𠵱家,我拉咗三千幾件陶器,但我全部都係義賣或者送,啲錢拎去幫助基層。學陶泥嘅過程,對我嚟講都係一件學習,學習點樣去放下、點樣減法。」雖然成品以千計,但嘉欣堅持只是起步階段,至少要十年後才開展覽,最近更跟老師學手掐陶泥,樂在其中,「你做咗幾十年人,有一樣新嘅嘢,你可以重新做學生,我覺得好好呀,原來我好享受做學生,希望我一直一直做學生,即使我失敗,我都樂於失敗。」她深信一個人不老的關鍵,就是開放自己的思維,拎走所有的固定、前設,去接受新事物。

林嘉欣由去年二月至今,已親身製作了三千件陶器,成品超過八成已送出作慈善用途。


個個作品都獨一無二,但她坦言在送出的過程中,也學習放下。


和女兒一齊練習。


最近再跟老師學做手掐陶泥。


一個人要兼顧多個範疇,時間管理非常重要。林嘉欣周一至五,早上送兩個女兒上學後,下午練陶泥,夜晚和家人吃飯,周六就一家人落田耕作。當然,少不了和導演老公袁劍偉的拍拖時間,例如:一齊去看MIRROR演唱會。「我最初係12 個都唔識分,實在好多,香港好耐冇出現一陣咁fresh嘅新air,好好,充滿活力。因為我哋係睇第一場,佢地嘅energy好高,好肯畀嘢(釋放能量),台下就可以收。12個人,各有各好,各有各力量,大人細路男男女女通吃,記得有首歌 Kissy Kissy,跟住係12個輪流回頭,輪流俾kissy,嘩!咁仲唔殺死人,好彩我結咗婚啫,好安全!」

MIRROR的十二人,各自具備獨特風格。


MIRROR為整個娛樂圈帶來一股新氣象。


林嘉欣自認不是完美女人,缺點多多,間中也會很任性,「去到啲女嘅功課,我就唔得,尤其係因為疫情。返唔到學,成日都要跟功課,又要scan 乜scan物、 print漏嘢,我發覺係好𤷪憎,我真係冇辨法,一,反面啦,二,我變咗一個好克人憎嘅媽咪呀,係我自己唔鍾意我自己嘅媽咪,你話幾大件事!跟住我好任性,同先生講,唔好意思,我可唔可以交晒畀你,佢真係好好,唔係就家變㗎喇。」

林嘉欣坦言自己不擅長和女兒溫書做功課,幸好有老公補位。


嘉欣指自己其實缺點多,有時都很任性。


林嘉欣愛藝術,出任法國五月節大使多年,早前因陶室朋友介紹,她無意中又去了做人像模特兒,坐定定由老人家用水彩、粉彩、素描繪她。「原來好難㗎,你要坐定定兩個鐘!我都有少少緊張,雖然我成日被人拍,頭十分鐘、十五分鐘有少少怕羞,真係feel到自己有面紅,因為現場好靜,你只係聽到嘅筆在紙上面嘅聲,沙沙沙沙咁,咁原來兩個鐘唔郁得,每一次都係一個深呼吸,都好舒服,由五點到七點望住外面個窗,個magic hour望住個太陽落山,又係一個好美麗嘅體驗。」大明星駕到,學員肯定興奮向她集郵?林嘉欣大笑,「冇呀,啲老人家唔識我,因為我冇拍電視劇呀,唔入屋呀!」

她早前去了做人像模特兒,更收了$200人工。


她指現代都市人同時兼顧太多事,連吸呼也是淺淡,甚少深呼吸。


林嘉欣指如果世界可以重返百年前,她希望地球可以回復昔日的清新空氣,少污染的環境。


採訪: 林妃

服裝: Loewe, Sacai

場地: 藝穗會

-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!