掃呢頁CODE去手機

2021年5月7日 星期五

我手醫我心 李佳芯 #李佳芯

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}不是世紀絕症,不需要妙手仁心 ...




不是世紀絕症,不需要妙手仁心,但要保持愉快心境,老土啲,是性格決定命運。

「我由細到大都好收埋自己,因為唔識點樣用言語去表達,所以情感上係壓抑嘅。到成長到一個位,我就覺得,咁樣唔係辦法喎,一嚟自己會唔開心,二嚟會好想踏出Comfort zone(舒適區),去打破乜都屈晒喺裏面嘅狀態。」

三十八歲的李佳芯,於三十歲時就決定作出改變。

「要打開自己(心房),先可以感受到更加多。呢個世界,唔會去迎合你o架嘛,所以就要去擴闊自己嘅世界。」

於是她便藉藝術抒發情緒,自己為自己作藝術治療。「做演員係其中一個方法,我學畫畫、書法,再喺舊年年尾學埋陶瓷。都係我業餘嘅時候,一種減壓嘅方式,亦都係一個我尋找自己內在世界嘅途徑,做人唔可以只係喺自己嘅世界入面Loop(循環)o架嘛,要同人世界接軌。」

要自我感覺良好,有時候也是一種學問。看着自己的陶瓷作品,色彩斑斕,李佳芯十分滿意。





忽然覺醒

李佳芯學畫、學書法、演戲,至最近的陶瓷,全部也是藝術,是她實踐兒時夢,並非扮高深。

「我讀書嘅時候,好想讀Art(美術),但屋企人覺得唔實際,話要讀就梗係讀商科,出嚟可以做秘書、會計。但係我經過美術室,見到啲人喺度整陶瓷,轉轉轉就可以由冇到有,造到一樣嘢出嚟,我就覺得係好Amazing(奇妙)。





「直到出嚟做嘢,我先至開始學畫畫、寫字,到疫情我得閒啲,就做一啲自己想做,但之前冇做過嘅嘢,寫咗書,就終於到陶瓷嘞!我上網搵,喺屋企附近學,拉咗我人生第一隻坯出嚟。」

自去年開始,除本業演員外,李佳芯以著作、畫作表達自己,這次她以陶藝作品「遊夢童心」,參與「陳校長免費補習天地」舉辦的藝術展,既抒發內心世界,又可以行善。

「我不嬲都用好自閉形容自己,就算人哋誤會我,我都會覺得,就算我解釋人哋都未必明o架啦,於是就選擇唔講,自己Block咗自己。但其實我係一個好感受性嘅人,裏面好動盪、好多感受;但外面睇就好似乜事都冇,完全睇唔出。

「我到好遲先做演員,做咗之後,我係開咗竅嘅,演戲之外,造陶瓷嘅過程我都好享受。就算佢(作品)有好多瑕疵、好多裂紋、上色又唔均勻⋯⋯」

重要的是,她從自己的作品,領悟到的東西。「我想表達嘅,係好似一個細路仔,去到遊樂場入面,喺一個開心嘅狀態尋找,到最後成功與失敗,並唔重要,要Enjoy整個過程。」

事業上,她自稱已處於「有劇播咪播」的佛系心態,今年《愛美麗狂想曲》及《智能愛人》先後播出,她也處之泰然。




鍾意就快D Share啦!