掃呢頁CODE去手機

2021年5月7日 星期五

戴夢夢爆郵差疑派錯信 差餉通知書離奇寄去好友黃婉曼家 #戴夢夢 #黃婉曼

IG圖片戴夢夢和黃婉曼(Icy)私交甚篤,近日二人之間發生離奇事件,差餉物業估價署近日向住在港島區的戴夢夢寄出繳費通知書,明明地址沒有錯,該信件竟然跨 ...




IG圖片


戴夢夢和黃婉曼(Icy)私交甚篤,近日二人之間發生離奇事件,差餉物業估價署近日向住在港島區的戴夢夢寄出繳費通知書,明明地址沒有錯,該信件竟然跨區寄到住在沙田的黃婉曼家中,黃婉曼表示老公有一日拆信時,發現一封信,英文名寫着戴夢夢,就連英文地址都是她的家,黃婉曼即聯絡上戴夢夢,大家通電話時都覺得事件匪夷所思,黃婉曼日前專登人肉速遞信件給戴夢夢。

對於這次郵件失誤事件,戴夢夢今日接受《蘋果》訪問時說:「呢件事好amazing,我收到佢message時都諗唔到點解封信港島區會寄咗去黃婉曼屋企,人海茫茫,點會寄去咗識嘅人屋企,仲要係一個好姊妹,原來我哋咁有緣份,呢件事真係要結拜喇。封信寄咗去Icy度,我有講笑梗係想叫佢幫我交款呀!」郵差派錯信都誤打誤撞中,黃婉曼則回應:「好神奇,好彩封信件寄咗嚟我度,否則佢啲資料會外洩。」

戴夢夢封信竟然跨區寄到黃婉曼家。(IG圖片)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!