掃呢頁CODE去手機

2021年5月22日 星期六

陳展鵬期待囡囡返幼稚園 擔心自己會唔捨得 #陳展鵬

陳展鵬今日到新城為首支派台歌《零歲》宣傳,他透露新歌是送給囡囡陳諾瑤的少少禮物:「想畀個女幸福快樂,同時都提醒自己嘅初心,要多啲同個女溝通,陪住佢成長 ...






陳展鵬今日到新城為首支派台歌《零歲》宣傳,他透露新歌是送給囡囡陳諾瑤的少少禮物:「想畀個女幸福快樂,同時都提醒自己嘅初心,要多啲同個女溝通,陪住佢成長。」問他首支單曲送給囡囡,太太單文柔可會呷醋?陳展鵬指太太跟他同樣開心:「因為囡囡都係佢好辛苦生出嚟,父母都想令子女開心健康,大家想法一樣。我嚟緊有首《真愛配方》,都係同身邊人有關,老婆一定有份。」

提到女兒,陳展鵬即口若懸河:「佢第一次接觸耳機就係聽我首歌,話爸爸singing,我好冧,仲即刻影低佢,覺得好有意義。佢已經識唱第一句,我覺得佢真係有音樂天份,平時我喺屋企練聲,佢都哼幾個音跟住。」陳展鵬表示期待女兒上幼稚園,但笑謂很驚她上學會喊:「我會唔捨得,而家我出門口佢都有少少脾氣,會擰轉面,叫佢kiss又唔肯,不過我話放工買士多啤梨畀佢食,佢即刻話好。」

同場還有陳少邦及懷孕7個月的太太鄭加盈,預產期是8月中,陳少邦坦言很緊張,他說:「初初諗住仲有200幾日唔使買BB嘢住,而家明明出街食嘢,都會走咗去睇BB嘢。」他表示太太會順產,屆時會陪太太入產房,續說:「有次佢抽血我都暈暈地,到時佢出嚟唔知係點,但係頂到嘅,我都想親手剪臍帶。」身旁的太太即笑謂:「唔會好血腥嘅。」陳少邦感謝好友楊茜堯送他嬰兒用品說:「佢話張BB櫈好用,都未夠3個月已經送咗畀我地。」

陳展鵬到新城宣傳新歌。


陳展鵬期待囡囡返幼稚園。(IG圖片)


陳少邦表示會陪太太鄭加盈入產房。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!