掃呢頁CODE去手機

2021年6月26日 星期六

炎明熹(GiGi):估唔到13歲Look獲讚可愛 炎明熹改名認轉運成功 #GiGi #梁詠琪

無綫歌唱比賽《聲夢傳奇》參賽者炎明熹、鍾柔美、林智樂到主題公園出席活動獻唱搵真銀,兩女受訪時均說因本身有一定表演經驗,見慣場面,面對觀眾也不會緊張。講 ...






無綫歌唱比賽《聲夢傳奇》參賽者炎明熹、鍾柔美、林智樂到主題公園出席活動獻唱搵真銀,兩女受訪時均說因本身有一定表演經驗,見慣場面,面對觀眾也不會緊張。


講到炎明熹13歲時的唱歌片段近期翻Hit,網民大讚現時形象型格的她當年清純又可愛,她笑說:「嗰陣可能着衫清純少少,竟然係可愛路線!(接受唔到?)唔係,有啲意想不到啫。(以前清純定依家個形象多人鍾意?)我諗每個階段都會有唔同人鍾意嘅,所以都冇諗。」鍾柔美則說:「之前佢未剪呢個髮型嘅時候,我覺得佢好清純,但識落就覺得佢好癲,當然都好nice。」


講到炎明熹被揭是藝名,其原名是王佳恩,問到藝名可有含意?她說:「係呀,以前個名比較普通,自己想向唱歌發展,唱歌老師幫我搵咗個師傅幫我改名,話我欠火,所以改咗呢個名。(改名後順利咗?)我覺得有嘅,心理上都有幫助。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!