掃呢頁CODE去手機

2021年7月23日 星期五

【好春青呀】醫院院實習中渡過28歲生日 梁凱寧:原來我8年前嘅暑假係「煙腸」 #梁凱寧

昨日是梁凱寧的28歲生日。
【好春青呀】醫院院實習中渡過28歲生日梁凱寧:原來我8年前嘅暑假係「煙腸」昨日是梁凱寧的28歲生日。前TVB新聞主播梁凱寧(Maggie)在2019年 ...




【好春青呀】醫院院實習中渡過28歲生日 梁凱寧:原來我8年前嘅暑假係「煙腸」

昨日是梁凱寧的28歲生日。

前TVB新聞主播梁凱寧(Maggie)在2019年離開主播枱後,近年除了為香港浸會大學擔任客席講師外,目前在修讀香港中文大學言語語言病理理學碩士課程。昨日是Maggie的28歲生日,但今年生日認真特別,因為她要返學,不過她在社交平台貼上返學的相片並祝自己生日快樂:「今年嘅生日好特別,係喺醫院實習中渡過,我今年嘅生日願望除咗希望各香港人平安之外,就係希望我可以順利畢業,btw~原來我8年前嘅暑假,我都係一名「煙腸」,好青春呀!」好友蔡明思(Jessica)留言笑說:「Happy birthday Maggie!!!!!!!!點解冇叫我去你屋企食飯呀?」

Maggie笑言今年生日很特別,在醫院實習中渡過。
Maggie笑言今年生日很特別,在醫院實習中渡過。
目前她是實習學生。

目前她是實習學生。


原來8年前Maggie都是實習學生。

原來8年前Maggie都是實習學生。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!