掃呢頁CODE去手機

2021年7月23日 星期五

MIRROR:3千人倒數見MIRROR ERROR!粉絲企櫈試位大合唱 #ERROR #MIRROR

東京奧運今日(23日)開幕,ViuTV出動「台柱」超人氣男團MIRROR及ERROR下午到屯門市中心出席活動,商場有其中一區開放24小時,所以有唔少粉 ...






東京奧運今日(23日)開幕,ViuTV出動「台柱」超人氣男團MIRROR及ERROR下午到屯門市中心出席活動,商場有其中一區開放24小時,所以有唔少粉絲為近距離見偶像通宵達旦守候,非常誇張!到今日一早,現場人數愈嚟愈多,3層滿布「鏡粉」及「404」(ERROR粉絲名),合共最少超過3千人,眼見有不少姜濤應援手牌,有粉絲趁有時間食早餐醫肚,又不時出動「大炮」、電話、櫈仔試位影相,雖然人多非常擠逼,又有啲焗促,但粉絲都相當有秩序,,有保安駐守,但有劃分區域被推跌,有支持者就呼籲大家「企疏啲」互相遞就,現場亦有通道留予其他人士行走,橫跨3層嘅扶手電梯就已停用!


雖然人未到,但商場就不斷播放各個成員嘅MV及歌曲,當播到《大叔的愛》主題曲《突如其來的心跳感覺》時,全場粉絲一齊大合唱,見到Anson Lo MV時又尖叫,情緒高漲!


而其中有兩位「姜糖」於今朝6、7點到場,成功霸到有利位置追星,而「上班族」Fiona特登請假嚟捧場,佢更自爆係「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」當中用上姜濤照片做牆紙嘅主人翁,佢透露張「牆紙」係巴士燈箱Banner,5米x2米,係喺一個聖誕Party上一位粉絲抽中,但屋企空間有限而轉讓畀佢,而喺新年時老公想除低,但被佢拒絕,不過佢話老公冇介意仲係「姜糖」添,今日仲車佢到場呀!


另外,早前7月7日生日嘅Anson Lo,獲「神徒」喺各處賣廣告祝福,而今日就有架印有Anson Lo照片嘅巴士停泊喺屯門市中心巴士站,不少途人駐足拍照!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!