掃呢頁CODE去手機

2021年7月25日 星期日

陳嘉寶:三年抱三好體力︱陳嘉寶宣布佗第3胎:係驚喜 #陳嘉寶

藝人陳嘉寶(Anjaylia)2019年1月為老公黃頌祈誕下大女Hosanna,點知一年後佢突然宣布生咗第二胎B女Eliana,更估唔到嘅係佢今日(2 ...






藝人陳嘉寶(Anjaylia)2019年1月為老公黃頌祈誕下大女Hosanna,點知一年後佢突然宣布生咗第二胎B女Eliana,更估唔到嘅係佢今日(25日)再次興奮公布喜訊,表示正在佗第三胎,連佢自己都話係驚喜!佢喺社交網上載長文及大肚照,並留言:「沒想到,才剛剛三十有一,肚子休息沒有多久,便又被新生命扎根進駐了…一步一步在大家的愛護和見證下今天已經成為三個小生命的媽媽了…感恩。知福。今後還請繼續多多指教。」


Anjay更興奮同傳媒透露已經懷孕5個月,不過就暫時未有透露BB性別:「多謝大家嘅祝福,我又做媽咪喇!第3次,感覺熟識又有啲陌生,依然好驚喜,因為小朋友係一份天父賜嘅禮物,我同先生都有計劃嘅,只係冇諗過份禮物咁快又再嚟,好感恩。我同先生嘅屋企都係大家庭,知道小朋友可以一齊成長會好開心。」


Anjay又表示今次懷孕較之前攰,不過幸得丈夫喺身邊支持、照顧,佢又大讚老公係個滿分丈夫同爸爸:「佢真係好照顧我,分擔好多工作,我哋都好chill㗎,唔想有太大壓力。」Anjay謂好注重兩位家姐會出現爭寵嘅心理,不時提醒自己唔好偏心,問佢第三胎後會封肚嗎?佢坦言:「3個小朋友家庭已經好大,要對佢哋公平,好好照料同教育佢哋,對我哋都要公平,我同先生都有自己嘅夢想同事業,要一路行落去,未必有心力再應付小生命,個肚點都要封住先喇。」


而佢好姊妹賴慰玲亦似乎一早知道,佢回應東網指:「真係好戥佢一家開心!睇嚟都會愈來愈熱鬧!我會好好珍惜同佢單獨相處的機會!🤣」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!