掃呢頁CODE去手機

2021年7月2日 星期五

《聲夢傳奇》:勁敵姚焯菲鍾柔美睇好奪冠!炎明熹壓力爆煲失眠 #聲夢傳奇

「聲夢傳奇」三位大熱參賽者炎明熹、姚焯菲及鍾柔美鬥得難分難解,由於優點各異,分別擁有聲、色、藝而備受追捧!當中炎明熹獲網民一致推舉為天后接班人,身為「 ...






「聲夢傳奇」三位大熱參賽者炎明熹、姚焯菲及鍾柔美鬥得難分難解,由於優點各異,分別擁有聲、色、藝而備受追捧!當中炎明熹獲網民一致推舉為天后接班人,身為「民選冠軍」的她,亦是兩位勁敵心中的「冠軍女神」,令被全面睇好的炎明熹壓力爆煲導致失眠。基於三朶小花年輕又有才華,絕對是樂壇一股新力量!


樂壇近年出現斷層,青黃不接情況下,無綫歌唱選秀節目《聲夢傳奇》出現一股新勢力,個個只有十多歲,前途無限!當中大熱炎明熹(Gigi)、姚焯菲(Chantel)及鍾柔美(Yumi)唱得、跳得同省鏡,可謂全方位有實力的未來小天后。


Gigi用盡方法未能改善失眠


打從半年前開始訓練,至經歷多次淘汰賽,三位小花各自創出自我風格,成功吸納大量粉絲。出名唱功了得的Gigi年僅16歲,被喻為「少女G.E.M.」,憑紮實唱功及感染力成為人氣選手,早前演唱林憶蓮《沒有你還是愛你》官方片段,觀看次數逾170萬,被陳奐仁大讚「Fantastic」!至於Gigi演繹譚詠麟的金曲《愛情陷阱》,被讚台風十足,網民對其唱功給予高度評價,睇好她成為天后接班人,更指樂壇未來20年均是她的天下!


Gigi唔認係「冠軍女神」


Gigi日前與Chantel及Yumi接受東網訪問時,雖然被兩位勁敵睇好奪冠呼聲高,不過她似乎沒甚信心,更被一片讚好聲音搞到壓力爆煲失眠。就讀中四的她忙於應付考試,又要兼顧比賽,坦言只能「盡做」:「一有時間就溫書,不停Loop試題,到要埋位拍嘢就即刻放低本書。(好大壓力?)係吖!有啲學員話食同瞓,我唔得,所以仲未搵到減壓方法,搞到身體狀況差,集中唔到!」


Gigi外表Cool到爆,每次上台儼如信心十足,她聞言即連聲否認,說一切只是假象:「好記得第一集,我喺出場前一刻都未決定點唱,所以諗住乜都唔好理就唱,結果Load唔到就爆咗,好似撞埋牆咁。」即使首集失準,但之後她卻愈戰愈勇,挽回失地。


面對後來居上、身為「國民女神」的Chantel,因翻唱林珊珊金曲《戀愛預告》的官方片段,觀看次數超過300萬,以及現年14歲、演繹Cookies《心急人上》而有「跳唱女神」封號的Yumi來勢洶洶,Gigi直言不容有失:「一個係『跳唱女神』,一個係『國民女神』,而我唔知自己係乜。每人有自己風格,所以睇大家口味,個個都有機會成為冠軍。」在旁的Chantel及Yumi即異口同聲說:「你咪係『冠軍女神』囉!」Gigi即嚇得不斷耍手兼擰頭。


Chantel未拍過拖


人靚聲甜兼家境富裕的Chantel,出入有父母陪伴,絕對是掌上明珠,對於參賽初期已被揭家底,她說零壓力:「如果屋企唔介意都冇咩嘢,呢啲都係人哋自由,我都係專注比賽好啲,冇時間兼顧其他嘢。(被封『國民初戀』有咩感受?)都係人哋畀呢個名我,但我就未拍拖,亦唔會諗呢樣嘢住,唱情歌時都係諗住自己隻狗仔,加上背景係粉紅色,先至帶到呢個甜蜜訊息出嚟。」精於跳唱的Yumi自以一直抱平常心,沒太大壓力,更指能瞓足10多小時,令受失眠困擾的Gigi極為羨慕。


先專注學業課餘時間先唱歌


談到比賽後是否順利成章簽約成為歌手?她們說想取得平衡,會先專注學業,課餘時間則全程投入唱歌,又想組成女團多於獨立發展,Chantel說:「組合可以一齊Share壓力,一個會孤伶伶,仲好想跳唱,好佩服Yumi,唔知點解佢可以做到,其實就咁唱已經好難。」Gigi亦附和說:「我應該都可以,好少嘗試跳唱,上次同3個女仔跳都覺得好難,所以都想挑戰下,希望Yumi可以教吓我哋。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!