掃呢頁CODE去手機

2021年8月11日 星期三

被進擊的娟姐狂問193緋聞 陳海寧:唔好令三萬老婆攻擊我 #陳海寧

娟姐狂問陳海寧與193的關係!
被進擊的娟姐狂問193緋聞陳海寧:唔好令三萬老婆攻擊我娟姐狂問陳海寧與193的關係!「Dee姐」的陳海寧在今年年初爆戀上[email pro ...




被進擊的娟姐狂問193緋聞 陳海寧:唔好令三萬老婆攻擊我

娟姐狂問陳海寧與193的關係!

「Dee姐」的陳海寧在今年年初爆戀上[email protected],其後更被指以緋聞女友的身份亮相《ERROR自肥企画》,不過兩位當事人未有承認關係。日前陳海寧與黃溢濠齊齊上ViuTV節目《有酒今晚吹》時,被進擊的娟姐追問戀事。事緣因為陳海寧與ERROR的阿Dee撞樣,強尼和娟姐一唱一和地形容陳海寧與ERROR關係千絲萬縷,但她反而覺得阿Dee與自己的爸爸相似,尤其是對眼,娟姐接着說:「呢啲係咪叫夫妻相?」陳海寧一臉無奈地說:「點解兩個人似就係夫妻相!」強尼打蛇隨棍上:「有啲嘢,吹下吹下就係架喇!」

娟姐笑稱受193的老婆所托。
娟姐笑稱受193的老婆所托。
陳海寧多次迴避。

陳海寧多次迴避。



娟姐索性單刀直入地說:「193老婆們託我問你同193係……」未講完,Dee姐已經斬鐵截鐵答:「朋友囉!」不過娟姐明顯唔收貨,繼續追問︰「啲網民好勁,搵啲蛛絲馬跡,點解你影啲相經常高炒到黐線,跟住就話一定係193影,究竟你哋係咪一齊tea,一齊去沙灘?」Dee姐解釋︰「我身高165cm,高過我嘅男仔多的是。」但娟姐咬住唔放:「咁啲相係咪193幫你影?」強尼在旁笑笑口嗌精彩,陳海寧一臉尷尬地說:「我唔想……唔係呀!」

強調與193只係朋友。

強調與193只係朋友。
陳海寧表示拍拖都會低調處理。

陳海寧表示拍拖都會低調處理。



進擊的娟姐又發功︰「咁你同193有冇發展可能?」陳海寧臉露尷尬︰「暫時我哋係朋友。」雖然娟姐一直追問,但陳海寧繼續迴避:「聽日我會唔會死,我都唔知」娟姐︰「咁即係有冇限嘅發展可能,係咪?」此時強尼插咀︰「知唔知娟姐點解問得咁仔細,因為話晒你哋係家屬,佢又係同肥仔傳過緋聞。」避無可避的陳海寧唯有說︰「以我呢個年紀,遇到任何喜歡嘅人,我會好好把握,但你唔需要對號入座……(193係咪其中一個?)唔係呀,求求大家,唔好令三萬老婆攻擊我,無論我遇到任何喜歡嘅人,我都選擇低調。」強尼即插咀︰「但人高好難低調!今日真係好開心,因為發現原來係一個家屬聚會,除咗恭喜,都唔知講咩!」

強尼笑稱原來是家屬聚會。

強尼笑稱原來是家屬聚會。
陳海寧不希望被「老婆」們攻擊。

陳海寧不希望被「老婆」們攻擊。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hd.stheadline.com
鍾意就快D Share啦!