掃呢頁CODE去手機

2021年8月19日 星期四

古天樂:識到古天樂如有保佑 193:Feel到會爆紅! #古天樂

藝人古天樂(古仔)與組合ERROR成員193(郭嘉駿)於銅鑼灣出席品牌活動,193粉絲迫爆商場,並大嗌「老公」,場面墟冚!活動上,193大騷口才,面對 ...






藝人古天樂(古仔)與組合ERROR成員193(郭嘉駿)於銅鑼灣出席品牌活動,193粉絲迫爆商場,並大嗌「老公」,場面墟冚!活動上,193大騷口才,面對偶像古天樂不時賣口乖,談到識人話題,193笑言:「識到古生(古天樂)好似有保佑咁,我feel到自己會大紅大紫囉!」之後講到買護膚品話題,193即指自己「大把錢」,連古天樂都忍不住笑言:「唔怪得啲人話你大支嘢!」


活動後,古天樂被問到會否覺得193「識講嘢」?他則說出席活動應該要識搞氣氛,並點頭示意193都可以。談到護膚問題,古仔則指自己近年注重保養健康,他謂:「我每日只會食1餐,大約黃昏6點幾食,體力都OK嘅。(拍戲都可以?)可以,拍戲直頭唔記得肚餓,見到工作人員食就會行開。」古仔斷食除了為養生,亦為環保,為保護生態,減少獵殺,會極餓才會吃東西,亦因已習慣,故沒試過胃痛。


講到ERROR曾呼籲古仔開戲,以及193在台上指有古仔保佑會大紅大紫,古仔表示:「作為一個演員,最緊要有個好嘅劇本。(之前你公司旗下推出女團SKYLE,之後會否捧男團?)公司嘅嘢等公司自己講番,我唔多講喇。(你唔清楚?)唔想喺我把口度講。」193早前為買到心儀的限量版波鞋不惜在網上呼籲幫手,惹來𢱑波鞋是非,問到現在買到心頭好未?193說:「買到喇,點買唔方便講,但絕對唔係Fans送,亦有畀錢,畀咗成本價。」


講到193曾指自己1個Job可以買廿幾對限量版波鞋,問到有沒有計算過近年收入?193謂:「冇,因為都未出糧,我成日鬧公司,今日唔想再鬧,公司出糧係比較慢,但佢哋接Job,我好有信心會為我爭取最啱嘅價錢。(賺咁多有冇諗過置業?)有呀,依家租樓住好似同人供樓咁。(買到未?)可以畀首期,我依家都好想努力搵錢,呢行好特別,可能聽日我會變咗吳亦凡。」此話一出,即令人嘩然,他再解釋:「意思係大起大跌。」對於被捲入桃色風波的保錡,193指對方一切ok, 亦指對方只食沙律(保錡女友)。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!