掃呢頁CODE去手機

2021年8月19日 星期四

陳約臨:花癡式訪問張家朗 陳約臨喊住再道歉:事件令我成長 #張家朗 #陳約臨

藝人陳約臨早前為無綫到日本採訪《2020東京奧運會》,當香港「劍神」張家朗在男子花劍賽奪金後,她採訪時表現失控向家朗示愛,花癡式採訪被全城鬧爆不專業! ...






藝人陳約臨早前為無綫到日本採訪《2020東京奧運會》,當香港「劍神」張家朗在男子花劍賽奪金後,她採訪時表現失控向家朗示愛,花癡式採訪被全城鬧爆不專業!


陳約臨在將軍澳電視城出席無綫慶功宴,事件發生後首度現身的她有備而來的連番道歉,她說:「對於我喺東奧採訪期間缺乏經驗同不成熟嘅行為,再一次講對唔住。無論日本同香港嘅同事,為今次奧運都付出咗好多,對自己嘅行為,為大家帶嚟影響,真係好對唔住。」她指在事件發生後與回港隔離期間已作出自我反省,希望以後的工作能進步。


問到可有親自向張家朗道歉?她說:「因為唔能夠同運動員見面,所以事後已發訊息同佢講唔好意思,佢話明白我嘅感受,所以都原諒咗我嘅唔成熟行為,知道佢就嚟參加全運會,預祝佢有好成績。」講到事發後曾堅持沒有做錯,是否受公司壓力而道歉?她說:「當時做完直播後2分鐘有記者搵我,所以情緒仲好高漲,自己控制唔到情緒,所以先有咁嘅反應,唔好意思。」


問到公司可有「照肺」?她說:「公司有第一時間聯絡我,經理人、香港、東京嘅同事都有搵我,特別感謝公司嘅關心、開解、鼓勵,發覺被人原諒嘅感覺好珍貴,會更珍惜以後嘅機會。」她又指事件發後也有在當地繼續努力工作,還到伊豆採訪李慧詩。


再問到是否喊了很多晚?一直眼泛淚光的她終於忍唔住爆喊說:「多謝公司、同事嘅包容,事件令到我成長,亦吸收到教訓,將來會做得更加好。每一個支持同埋批評嘅留言我都有看,我會一一接受,希望之後做得更好。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!