掃呢頁CODE去手機

2021年8月5日 星期四

李佳芯:原來有仇?李佳芯拍《智能愛人》最想鬧爆陸永麥美恩 #智能愛人 #李佳芯 #陸永 #麥美恩

藝人李佳芯(Ali)忙於為主演的無綫新劇《智能愛人》宣傳,日前她到電台受訪,分享拍攝時的趣事,她說:「因為我係做機械人,唔畀我眨眼,呢樣最難,因為我對 ...






藝人李佳芯(Ali)忙於為主演的無綫新劇《智能愛人》宣傳,日前她到電台受訪,分享拍攝時的趣事,她說:「因為我係做機械人,唔畀我眨眼,呢樣最難,因為我對眼好乾,成日會眨眼,所以要偷雞。」Ali跟陸永、麥美恩(Mayanne)等首次合作,她笑說:「同呢班人合作最難係忍笑,你知陸永、Mayanne、(馮)盈盈佢哋講嘢好叻,好難駕馭佢哋,但我做機械人係冇情緒,但對住佢哋冇情緒係好難,除咗忍笑,有時見佢哋玩得咁開心,好想鬧佢哋:『玩夠未,我冇得玩。』」


談到扮機械人心得,Ali表示唔敢講心得:「我覺得我生硬過Siri,全部都係幻想出嚟,或者睇戲、睇劇,拍嘅時候唔知自己拍乜,因為你唔知點為之好、咩係啱,冇一個標準,只係揀一個最適合嘅去演,平時做戲要靠表情,但今次每樣嘢都要收到好細微去演。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!