掃呢頁CODE去手機

2021年8月5日 星期四

#娛樂Hashtag:【#娛樂Hashtag】羅敏莊疫情下多Job:我好符碌 #羅敏莊

唱歌出身的羅敏莊(Mimi)擔任繽FUN星網最新一集《#娛樂Hashtag》的嘉賓,跟主持人俞詠文分享她的音樂,去年疫情爆發,好多歌手藝人都停工,但M ...






唱歌出身的羅敏莊(Mimi)擔任繽FUN星網最新一集《#娛樂Hashtag》的嘉賓,跟主持人俞詠文分享她的音樂,去年疫情爆發,好多歌手藝人都停工,但Mimi除了返電台,更獲邀多個Live演出,之前又為無綫做主持,連她都自嘲:「我好符碌,好多人愁緊冇嘢做時,我都算幸運,一直有工開。」


今年9月她將會在九展開騷,黎瑞恩(小恩子)是其中一位嘉賓,她笑說:「小恩子係我好姊妹,佢話我開騷會死個期畀我,因為上次我開騷時,佢嚟唔到覺得好遺憾,聽到佢咁講好感動,證明佢有擺我喺心度。」出道時曾奪新人銀獎的她,甫出道就被「雪藏」,究竟點解呢?她女兒陳禛又遺傳了她的音樂細胞,囡囡又最鍾意邊個歌手?即刻click入東網就有得睇了!



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!