掃呢頁CODE去手機

2021年8月28日 星期六

游嘉欣:被屈係假處女!游嘉欣嗌冤枉:我係真㗎 #游嘉欣

TVB節目《代溝關注組》昨晚(26號)首播,該集嘉賓有李家鼎、MariaCordero(肥媽)、謝雪心、徐文浩、游嘉欣(游游)及林正峰等,並分為「長輩 ...






TVB節目《代溝關注組》昨晚(26號)首播,該集嘉賓有李家鼎、Maria Cordero(肥媽)、謝雪心、徐文浩、游嘉欣(游游)及林正峰等,並分為「長輩群組」及「後輩群組」,兩群組就首集主題—「拍拖」進行對談,雖然肥媽與李家鼎輩份甚高,不過二人不但玩得,而且相當開放。


在介紹兩代人「潮語」環節,游游解釋「A0(單身且拍拖次數為零)」一詞時,忽然自爆自己從沒拍過拖,隨即引來肥媽質疑:「你冇可能未拍過拖啦,你咁開放!」由於肥媽節目中曾提及於她的年代20多歲未嫁人已算「老處女」,故游游即搞笑自Tag:「我就係你哋啱啱所講,廿幾歲嘅老處女喇!」豈料竟遭肥媽「狙擊」反駁說:「未拍過拖唔代表佢係處女喎!」隨即全場起哄,肥媽再接着說:「我哋講嘅老處女,係真係處女喎,你係假處女。」嚇得游游急忙呼冤大叫:「我係真㗎!」相當搞笑。


對於前輩搶盡焦點,一班「後輩群組」都不敢怠慢,先有徐文浩「壁咚」謝雪心,再緊接林正峰以狡猾爛Gag題,引肥媽伸出「玉手」,二人最終十指緊扣,肥媽期間忍不住偷笑,再度引起大家起哄。除了兩代話題差異顯心思,節目組亦精心安排了特別嘉賓周星馳「驚喜現身」,翻出以前周星馳拍過的片段,解說上一代潮語「五支旗杆」,獲網民讚有心思。


單身原因係咩?


游游接受東網訪問,對於肥媽指她開放,應不是處女的說法,她說:「因為我哋嗰時講緊依家年輕人嘅狀況係比較開放,肥媽本身又唔太認識同了解我,變咗可能就覺得我都係咁開放啦。不過,呢啲大家都係講吓笑,唔會特別在意。(肥媽唔信你A0喎?)我諗都唔係得一個人唔信,大家普遍都覺得冇可能,連我自己都咁諗,不過事實就係咁,我都搵緊自己單身嘅原因,可能係緣分未到」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!