掃呢頁CODE去手機

2021年8月30日 星期一

何廣沛:何廣沛示愛食檸檬!朱智賢決定揀楊潮凱 #何廣沛 #朱智賢 #楊潮凱

今晚(29日)播出的無綫綜藝節目《開心大綜藝之暑假玩到盡》中,由何廣沛與楊潮凱做隊長對戰,他們要以情話去冧女藝人入自己組。期間何廣沛將自己與朱晨麗及陳 ...






今晚(29日)播出的無綫綜藝節目《開心大綜藝之暑假玩到盡》中,由何廣沛與楊潮凱做隊長對戰,他們要以情話去冧女藝人入自己組。期間何廣沛將自己與朱晨麗及陳曉華的緋聞擺上枱,當他遊說朱智賢入其隊伍時表示:「朱朱,你知我最鍾意朱朱㗎」見他公然向朱晨麗示愛,眾人即時起哄話好閃。不過朱智賢不為所動,入了楊潮凱一隊並笑言:「此朱不同彼朱!」


到爭奪陳曉華時,潮凱率先表示:「我好留意你啲新聞,知道你同何廣沛係有啲嘢,為咗避嫌,我建議你嚟我組。」何廣沛即說:「真嘢唔好攞出嚟講!」眾人即時嗶嗶聲,他再補充一句:「不過係假嘅!」跟住又冧陳曉華說:「我同好多港姐合作,你係令我印象最深刻嗰個。」氹得陳曉華入組。


至於江嘉敏及林秀怡就同人唔同命,二人慘被嫌棄,何廣沛一開始對江嘉敏說:「潮凱鍾意你。」潮凱就罷翟威廉上枱:「我呢組有翟威廉,你知佢啲新聞㗎你自己選擇我唔講。」最被江嘉敏選擇去何廣沛一組,但玩遊戲時江嘉敏因為怕水未能助隊伍得分,就連汪明荃做過的綜藝節目一套都講不出,被戲稱為「垃圾」,何廣沛要求進行垃圾回收送走她。到林秀怡出場,潮凱直接說:「你去阿廣嗰度對唔住。」何廣沛無奈說:「佢唔要你,我要你。」林秀怡開心地用水倒濕自己玩濕身誘惑,兼攬實何廣沛,但因為人數不勻,最後林秀怡返回潮凱組。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!