掃呢頁CODE去手機

2021年8月30日 星期一

吳嘉禧(Cheronna):懷疑黃奕晨有第三者全失信任!Cheronna:我有啲證據 #Cheronna #吳嘉禧 #黃奕

女子組合SuperGirls成員Cheronna接受網上平台訪問,談到感情問題時,自言是個戀愛大過天的人,跟藝人黃奕晨(Dixon)拍拖前,曾被「控制 ...






女子組合Super Girls成員Cheronna接受網上平台訪問,談到感情問題時,自言是個戀愛大過天的人,跟藝人黃奕晨(Dixon)拍拖前,曾被「控制狂」前度逼瘋到自殘身體:「拍拖3個月之後就係噩夢來臨,逼到我成日爆喊,癲咗咁鬧交,長期喺好大壓力狀況下去生活,逼我埋牆角,我就用傷害自己嘅方法希望冇事,自己摑自己,打落牆搞到自己瘀晒,啲碟掃埋落地,照踩上去啲碎片度,如果我唔傷害自己件事就繼續落去,折磨期要3日。」加上前度和媽咪關係不好,令她慘變夾心人,同時亦影響到她和媽咪的關係變差,直至她覺得難再相處,就以「父母反對」為由提出分手。她又多謝目擊一切的隊友陪傾偈作開解。


她說可能因為上一段感情有不愉快經歷,令她難投入和黃奕晨(Dixon)的感情,雖然沒有如前度般黐身,但亦令Dixon承受大壓力,期間疑出現第三者,令她對Dixon全失信心:「對佢信任完全瓦解,唔知呢個第三者係咪的確存在,可能行動上令我誤會嗰個係第三者,我冇搵真相,但我有啲證據,每次電話響,就會諗係咪有人搵佢,每次瞓覺,我唔知佢偷偷哋做啲乜嘢,乜都黐到實,令佢辛苦,搞到佢提出分手。」她又說希望下一段情時,可以學識放鬆及感恩,因自認是「啃」之人,至於理想男友就要靚仔、有才華、有耐性、錫她屋企人,又笑住說:「希望可以係最後一段情,因為我唔想失戀。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!