掃呢頁CODE去手機

2021年8月2日 星期一

甄子丹:當謝霆鋒係吳京咁打!甄子丹高度讚揚:絕對係超班 #吳京 #甄子丹 #謝霆鋒

影星甄子丹與謝霆鋒在已故導演陳木勝(Benny)的遺作《怒火》中再度合作,此片在內地上映3日累計票房已逾2億人民幣(約2億4千萬港元),勢如破竹。作為 ...






影星甄子丹與謝霆鋒在已故導演陳木勝(Benny)的遺作《怒火》中再度合作,此片在內地上映3日累計票房已逾2億人民幣(約2億4千萬港元),勢如破竹。作為Benny最後一個作品,子丹表示印象最深是對方和藹可親的笑容,兩人相識逾廿載,早於電視劇《洪熙官》及《精武門》結緣,不過今次才是兩人首部合作的電影,可惜亦是最後一部。他自爆其實對方最初構思合作的故事另有版:「佢本來諗住去墨西哥拍一部警察電影,但因為製作費太龐大而擱置,佢都有啲唔開心,我話以你嘅風格,你可以拍一部以香港為舞台嘅電影,於是佢由頭創作,個火又返番嚟。」


子丹猶記得在剪片階段大家來回溝通多次,有天Benny致電給他說:「我瀨嘢!」方知對方患上鼻咽癌,子丹對此大感愕然:「好突然,佢自己都唔知,佢話拍嗰時覺得攰,但冇時間去做檢查,出事時已擴散,但佢態度好積極,我都有介紹我認識嘅治療師畀佢。」


講到難忘場口,子丹認為結局跟霆鋒對打一幕的難度最高,兼任動作指導的他解釋:「電影中段嗰場喺北京道開槍已經好震撼,結尾要將個情緒再推高係好難。」他認為陳木勝加甄子丹等於《怒火街頭》加《殺破狼》,於是他決定將他與吳京在《殺破狼》中的經典對打一幕在結局中重現:「我要將霆鋒當成吳京,重拍嗰個概念,Benny聽到後擘大個口,霆鋒聽完都係咁反應。我個目標係你(霆鋒)好似吳京咁同我打,我話如果你輸(畀吳京),咁好應該,嗰個係戰狼,但如果你接近或者你贏咗(吳京)咁你就發達,霆鋒都有個意見,佢話吳京用一把刀,佢要用兩把。拍咗三分一我話畀佢聽,你過咗關,你攞到優異生成績表,絕對係乎合到我要求。」


至於霆鋒是否有資格接棒動作片演員,他認為不要給對方如此大壓力,但對其表現予以高度評價:「我覺得佢今次絕對係超班,我當佢係吳京咁拍,就算減咗20分,佢都係街霸。」又指相比2人在電影《龍虎門》合作時,覺得霆鋒無論在身手、演技各方面都大有進步。他承認接班人難求,問到會否希望兒子能接棒,他坦言以前兒子年紀還少會逼對方練功夫,但小朋友不能逼,又指將來若對方想入行拍電影,也會勸他三思:「因為太辛苦,傳統思想係讀好書先,將來等佢自己揀。」


甄子丹
髮型: Kenji Ng
化妝: 小白


場地: The Crown@英皇駿景酒店

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!