掃呢頁CODE去手機

2021年9月6日 星期一

梁朝偉自揭發住燒拍《2046》 Do姐爆偉仔年輕最愛夜蒲 #Do姐 #偉仔 #梁朝偉 #鄭裕玲

Do姐和偉仔以前曾經在TVB拍過劇做過拍檔,她大爆偉仔年輕時非常喜愛夜蒲,自己一拍完劇就回家睡覺,但他卻一直說「我出去蒲吓先!」偉仔笑言今時不同往日: ...






Do姐和偉仔以前曾經在TVB拍過劇做過拍檔,她大爆偉仔年輕時非常喜愛夜蒲,自己一拍完劇就回家睡覺,但他卻一直說「我出去蒲吓先!」偉仔笑言今時不同往日:「以前係鍾意蒲,但我20幾30年前就無晒夜生活!呢啲係人生經驗來,嗰個年紀係應該要做呢啲嘢!」偉仔坦言現時的他有早睡早起的習慣,又經常自己一個人玩mountain biking、滑水和帆船等水上運動,而且尤其注重飲食平時喜歡食沙律或蕎麥麵,全因背後一段古:「主張健康我最少都有20年喇,因為我自己腸胃特別唔好,好容易食物中毒,開緊工嘅時候人哋唔知我有幾唔舒服,又講唔到畀人哋聽!」他又憶述之前拍《2046》時頂硬上的經歷:「拍緊戲病係好慘,病都要開工,王家衛都有話:『唔得,章子怡今日最後一日,你哋點都要嚟!』所以我發住燒都要繼續開工!」

偉仔表示自己是一個踏不出舒適圈的人,今次接拍Marvel電影令他挑戰更多之前拍文藝片接觸不到的東西:「我呢幾年想做啲同我唔一樣嘅角色,想做下啲複雜啲嘅反派,個mindset(思想)都唔一樣,我都做咗30幾年,係時候要做啲唔一樣嘅嘢。」他直言拍電影中場面壯觀,但其實演員每日都是在廠中的綠幕前靠想像演戲,一拍就要連續拍10小時:「好stressed(大壓力)好frustrated(絕望),每日開工10個鐘,直情令我覺得好似以前喺電視台咁,但又拍得晒嘅,好intense(緊湊),中間冇break同唔放食飯!」不過,他亦大讚劇組效率高,而且安排和組織都很好非常專業,因此拍了四個月就完成所有戲份。

Do姐憶述偉仔以前曾經對自己講過想在36歲退休,但卻一直堅持到現在戲約不斷,現時更挑戰拍荷里活電影,現時的偉仔可是想停下來?「開始嘅時候做演員係好辛苦,但唔係經過咁辛苦就唔會有今日嘅我,長大咗價值觀有唔同,最近10年我個人輕鬆咗,想做咪做!我冇俾一個限制自己一定要拍咩,唔係冇諗住退休,但攰咪抖下囉,如果有好有興趣嘅嘢就做!」

梁朝偉早前在人工滑浪場滑浪。(劉嘉玲IG)


梁朝偉早前在人工滑浪場滑浪。(劉嘉玲IG)


去年生日劉嘉玲在貼出偉仔玩滑板的短片,並輕描淡寫地留下一句:「Happy birthday!」(Instagram/@carinalau1208)


去年生日劉嘉玲在貼出偉仔玩滑板的短片,並輕描淡寫地留下一句:「Happy birthday!」(Instagram/@carinalau1208)


遊刃有如。(Instagram/@carinalau1208)


遊刃有如。(Instagram/@carinalau1208)


遊刃有如。(Instagram/@carinalau1208)


完全沒有年近60的老態。(Instagram/@carinalau1208)


完全沒有年近60的老態。(Instagram/@carinalau1208)


完全沒有年近60的老態。(Instagram/@carinalau1208)


似30歲多過50多歲。(Instagram/@carinalau1208)


似30歲多過50多歲。(Instagram/@carinalau1208)


似30歲多過50多歲。(Instagram/@carinalau1208)


似30歲多過50多歲。(Instagram/@carinalau1208)


同場加映:



梁朝偉跟導演Destin在開拍前傾足1小時才答應。(影片擷圖)


梁朝偉跟法拉飾演不打不相識的夫婦。(影片擷圖)


梁朝偉跟法拉飾演不打不相識的夫婦。(影片擷圖)


梁朝偉跟法拉飾演不打不相識的夫婦。(影片擷圖)


法拉誕下尚氣,並教他運氣。(影片擷圖)


法拉誕下尚氣,並教他運氣。(影片擷圖)


法拉誕下尚氣,並教他運氣。(影片擷圖)


法拉誕下尚氣,並教他運氣。(影片擷圖)


楊紫瓊飾演陳法拉的妹妹。(影片擷圖)


楊紫瓊飾演陳法拉的妹妹。(影片擷圖)


楊紫瓊飾演陳法拉的妹妹。(影片擷圖)


楊紫瓊飾演陳法拉的妹妹。(影片擷圖)


元華同樣是大羅的守護者。(《尚氣》精彩劇照)


戲中加入不少中式文化。(影片擷圖)


梁朝偉好有型。(影片擷圖)


梁朝偉好有型。(影片擷圖)


梁朝偉好有型。(影片擷圖)


梁朝偉好有型。(影片擷圖)


梁朝偉好有型。(影片擷圖)


尚氣|外媒給予梁朝偉至高無上評價:超級英雄電影史上最佳演出

「當梁朝偉出現,他說是唯一令人關心的事情,而當他不在鏡頭,難以不去猜測他怎麼了」。(劇照)


「梁朝偉是自《黑豹》後Marvel最佳獨立電影的秘密武器」(劇照)


「梁朝偉不費吹灰之力,電腦特技都分散不了他憂鬱的魅力」(劇照)


「在任何語言下,梁朝偉都能產生火花」(劇照)


「梁朝偉的表演充滿了切實的憤怒和痛苦,真正讓角色栩栩如生」(劇照)


「梁朝偉在一部融合眼花繚亂的打鬥和戲劇性的電影中,獻出可能是超級英雄類電影史上最好的表演」(劇照)


「找梁朝偉參演是這部電影的出色的選擇之一,主宰了這部電影」(劇照)


「MCU最出色的演出,因為是梁朝偉式的激情與悲傷」(劇照)


「梁朝偉是如此難以抗拒去欣賞」(劇照)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!