掃呢頁CODE去手機

2021年9月6日 星期一

羅敏莊:羅敏莊尾場騷繼續「失守」 爆黎瑞恩自薦做金主 #羅敏莊 #黎瑞恩

歌手羅敏莊(Mimi)一連2場九展騷,昨晚(5日)尾場,獲老公陳國邦、愛女陳禎愛心支持,還有好友陸詩韻、阮兆祥(祥仔)等現身撐場。李志剛、楊詩敏(蝦頭 ...






歌手羅敏莊(Mimi)一連2場九展騷,昨晚(5日)尾場,獲老公陳國邦、愛女陳禎愛心支持,還有好友陸詩韻、阮兆祥(祥仔)等現身撐場。李志剛、楊詩敏(蝦頭)、黎瑞恩(小恩子)、黃翊、伍仲衡等連續2晚擔任嘉賓,其中Mimi跟小恩子繼頭場合唱《姊妹!Cheers!》爆喊後,尾場亦同樣「失守」。


去到跟伍仲衡的點唱環節,伍仲衡送給Mimi一個膠袋,食字意指樂壇欠她一個「交代」,但Mimi搞笑將膠袋攝落鋼琴譜架下面:「我有強迫症,唔想見到啲唔想見嘅嘢,哈哈!我係用環保袋,膠袋唔環保,大家都唔好用呀!」笑翻全場!繼而當Mimi見到有Fans點唱《一生中最愛》時,臨時拉坐台下的祥仔合唱,不過因為疫情關係,未能「踩場」的祥仔只能企在台邊獻唱,Mimi興奮笑說是「口罩版」,祥仔還Sweet爆將最後一句改唱為「羅敏莊係我哋一生中最愛」,全場拍爛手掌!


騷後Mimi受訪,問到可會想再開Part 2?她笑言不是話事人,要睇公司反應:「好耐冇開過實體騷,其實開到騷,台前幕後有工開就最開心!(下個目標係再大啲場館?)冇乜所謂,有得表演、可以同觀眾互動已經好開心,不過今次都係爭啲,大家戴住口罩睇唔到笑容,成日怕佢哋坐到好悶,希望下次開騷唔使戴口罩。」


講到2場同小恩子合唱都爆喊,Mimi再次大讚好姊妹夠義氣,相識20多年以來都是兩脅插刀、赴湯蹈火:「今次佢係彌補9年前做唔到我個唱嘉賓嘅遺憾,仲要做突咗添!佢借出私家咪、頭飾,就連同佢合唱我着嗰條白色裙都係佢負責。」續謂小恩子曾想過自薦做金主為她舉行演唱會,但被她婉拒:「好多時做騷都未必賺到錢,如果佢錢多就不如畀Cash我,哈哈!(試過咁同佢講?)試過!我生日嗰陣佢話冇時間買禮物,跟手就拎咗本支票簿出嚟問我要幾多,我係冇兌現張票嘅!而今次佢係呢個騷最重要嘅Sponsor。(點報答佢?)我哋唔會特別去多謝對方,一切在心中。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!