掃呢頁CODE去手機

2021年9月14日 星期二

邵初:揸機幫邵初同父母合照?曾志偉:識鬼佢老母! #曾志偉 #邵初

出爐三甲港姐冠軍宋宛穎、亞軍梁凱晴、季軍暨友誼小姐邵初,以及最上鏡小姐楊培琳,今午(13日)再會見傳媒。連擸兩個獎的邵初被傳因有後台撐腰,「官威」大到 ...






出爐三甲港姐冠軍宋宛穎、亞軍梁凱晴、季軍暨友誼小姐邵初,以及最上鏡小姐楊培琳,今午(13日)再會見傳媒。連擸兩個獎的邵初被傳因有後台撐腰,「官威」大到就連無綫副總經理曾志偉,都要幫手揸機替她跟父母影合照,邵初聞言一臉困惑:「父母冇嚟睇騷,係表姐同男友,亦對呢個影相畫面冇印象。」此時,志偉突然加入訪問,幫口澄清是誤會,他先笑說:「如果我喺後台,做到咁出面都係得第3,咁就慘幫手揸機影嗰個係百貨公司老闆,係贊助商。」之後他搞笑的說:「識鬼佢老母!識都扮唔識邵生我淨係識邵逸夫,真係唔識呢位邵生(邵初爸爸)。」


獲志偉親自落場解圍的邵初,坦言放心晒:「都係想講真相出嚟,其實我媽媽都唔識佢(志偉),但佢幫我澄清好好!」話攞兩個獎因為有後台覺得不公?她表示沒有:「友誼小姐係佳麗頒畀我,唔關後台事,每名評判評分都好深思熟慮,大家都做得好好。(網民戥關楓馨冇獎唔抵。)佢表現得好好,喺我心目中佢好靚,叫我揀都好難揀。」


另外,宋宛穎及梁凱晴表示掛住覆親朋好友的祝賀Message至凌晨5時才睡,宋宛穎笑說感覺還似發夢中未醒過來,又講到暫時住在契公屋企,有想過搬出來留港,續謂摘冠後回家路上有致電身在澳門的媽媽文寶雪,對方激動到爆喊,問到媽媽是否覺得後繼有人?她說:「可能係,盡自己最大努力有好成績好開心。(媽媽畀咩評語你?)好中肯,話上次問答好啲,不過都已經好滿意,如果佢嚟香港想同佢食餐好嘅去慶祝。(考慮同埋表姨媽、媽媽影戴后冠相?)都可以計劃吓!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!