掃呢頁CODE去手機

2021年10月31日 星期日

鄧佩儀:做完女一入雪櫃?鄧佩儀親解10個月冇工開之謎 #鄧佩儀

無綫台慶劇《換命真相》一眾演員譚俊彥、鄧佩儀、朱敏瀚、陳庭欣、蔣家旻、劉佩玥等,今午(30日)配合萬聖節主題,以「搞鬼」造型現身荃灣為劇集宣傳。鄧佩儀 ...






無綫台慶劇《換命真相》一眾演員譚俊彥、鄧佩儀、朱敏瀚、陳庭欣、蔣家旻、劉佩玥等,今午(30日)配合萬聖節主題,以「搞鬼」造型現身荃灣為劇集宣傳。鄧佩儀被問到有關遭公司雪藏一事時表示:「咁多年嚟都係第一次為工作喊。(覺得好委屈?)當然新聞係要娛樂到大家,呢樣我明白嘅,自問呢9年都好努力工作,就算唔使拍嗰陣都會搵導演睇剪片,所以都有少少崩潰咗,但依家冇事嘅,明白有新聞價值始終係好事,為套劇宣傳。(係咪10個月冇人搵你拍劇?)其實因加拿大嗰邊有事要處理,半年前已請定假,其實一直都處理緊,所以中間呢段時間有啲劇同綜藝節目都接唔到,原本9月就飛返去,但想做埋套劇宣傳先,所以改咗11月先飛。(要處理乜?係咪結婚定生仔?)絕對唔係,哈哈!係屋企開心事嚟,不過唔透露住。」


她指未清楚要處理多久,所以未知歸期。身旁蔣家旻亦替拍檔説好話,指拍劇期間大家也辛苦:「因我哋3個女仔戲份都多又密集,每次問佢攰唔攰,佢都話唔攰唔眼瞓,佢真係好勤力。」


譚俊彥則現場獻唱劇集歌曲,他指已很久沒公開唱現場:「對上一次應該係2年前《包青天》,都好耐冇見fans啦,一直想搞聚會但又怕疫情而冇搞,佢哋一路都好支持我,之前我啲劇被人抨擊,佢哋都有傳訊息安慰我,以前我比較收埋自己,依家學識咗佢哋錫我,我要錫番佢哋。」問到萬聖節會否與仔女一同扮嘢,他笑稱:「我冇得扮啦,佢哋尋日學校已經玩咗,我個女搞錯咗,扮咗個古裝女俠,哈哈!(有冇諗過扮《魷魚遊戲》?)之前陪佢哋去買衫,個仔想揀劇入面啲造型嘅,我即刻同佢講No!(點解?)唔好啦,我有啲尷尬,同埋學校講明唔畀,話套劇太血腥,我都唔想佢哋咁細個就接觸啲咁血腥嘅嘢。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!