掃呢頁CODE去手機

2021年11月9日 星期二

叱咤2021:姜濤認打波同人爭執 自爆被花姐「照肺」 #叱咤 #姜濤 #花姐

男團MIRROR12子今日(8日)在昂坪市集出席叱咤頒獎禮記招,而大批「鏡粉」為見偶像,冒住又凍又落雨的天氣,為霸靚位而通頂排隊。隊長Lokman及副 ...






男團MIRROR 12子今日(8日)在昂坪市集出席叱咤頒獎禮記招,而大批「鏡粉」為見偶像,冒住又凍又落雨的天氣,為霸靚位而通頂排隊。隊長Lokman及副隊長AK接受訪問時,直言一開始都好擔心,幸好現場有瓦遮頭,以及又有水,才安心許多,但他們呼籲Fans不要再捱夜:「寧願佢哋搭早班車,都唔好搭尾班車,活動喺戶外舉行,怕佢哋唔夠衫。」


問到可有信心攞組合獎?Lokman續謂有獎,以及有好成績固然開心:「但我覺得有好多前輩們都有資格攞呢個獎,所以要睇天時、地利、人和。」AK說比起攞組合獎,他們更希望攞歌曲獎。


至於「叱咤樂壇生力軍」這獎,今年戰況相當激烈,MIRROR的Edan及Lokman應戰,而同公司的ERROR則有193及肥仔,Lokman竟然未戰先「投降」,全因有更大「抱負」:「我冇我都係得半首歌,所以冇信心攞獎,等我之後做多幾首歌,到時直衝攞男歌手獎,有大志,唔同佢哋爭呢啲細獎,哈哈!(讓獎畀Edan?)調番轉係佢讓獎畀我喎!」


Edan笑言反而要193讓獎,此時193「亂入」並搞笑的說:「我嚟都係陪襯咋喎!」Edan「認真Mode」說對獎項抱隨緣態度:「最緊要作品得到大家鍾意。(今年成績咁好,當打咗強心針?)有獎獲認同,當然開心,希望有好成績,有冇獎都唔緊要。」而Anson Lo亦被視為勇奪男歌手獎大熱人選,同樣他稱沒有想過,覺得男歌手獎是很遙遠的事,總之做到自己鍾意的歌已心滿意足。


再問到去年奪「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」的姜濤,今屆可有信心蟬聯?他謙稱除了自己之外,亦有好多藝人值得大家欣賞及支持。對於日前網上瘋傳一段短片,疑似他在街場打籃球時與他人發生爭執,姜濤直認是片中人是他,他說以後不會再衝動累事,深明做藝人應要以身作則,又指曾被經理人花姐「照肺」,他會好好反省。此時Lokman及AK分別答話,挺身而出護兄弟,當問到姜濤之後會否少打街場?AK抵死的笑說:「佢今後開始更努力賺錢,咁就可以買起個街場自己打!」


另外,Jeremy被網民拍得他揀居屋,辦手續簽名「升呢」做業主,他大方表示抽中居屋,成功上車:「同屋企人住嘅。(Full Pay?)唔係一炮過,所以之後要努力搵錢供樓!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!