掃呢頁CODE去手機

2021年12月17日 星期五

陳山聰:陳山聰兩星期冇飯食 瘦底唐詩詠變肌女 #唐詩詠 #陳山聰

藝人陳山聰、唐詩詠正為新劇《隱形戰隊》作最後衝刺,此劇有連場動作、槍戰場口,劇中男、女演員全部操得甚FIT,就連向來身形纖瘦的詩詠都練到有肌肉,各人背 ...






藝人陳山聰、唐詩詠正為新劇《隱形戰隊》作最後衝刺,此劇有連場動作、槍戰場口,劇中男、女演員全部操得甚FIT,就連向來身形纖瘦的詩詠都練到有肌肉,各人背後下了不少苦功。昨日(15日)他們拍攝一場做GYM的戲份,向來FIT爆的山聰繼續FIT到漏,胸肌、腹肌養眼非常,而詩詠長肉兼長肌,由骨感美人變為肌肉美人。


二人拍攝完畢即放肆擦餐勁,山聰謂:「因為劇入面我要做教官,監製開拍前已要我KEEP住好身形,之後一邊操一邊拍,拍拍吓我發現,咦!原來我角色一場除衫戲都冇㗎喎!跟住我每日繼續開廠,有一段時間真係操少咗,而今日呢場做GYM戲我根本冇諗過要除衫,點知監製突然話2星期後要除衫,問我操唔操得切?我話:『吓!我盡力』」


雖然當時監製文偉鴻對山聰說不除衫亦可,但他亦想挑戰自己,即找教練地獄式狂操,極速操出FIT爆身形:「我好辛苦,又操又跑之餘,一粒飯都冇落過口,剩係烚雞蛋白、雞胸,之後又要『脫水』,3日前飲咗19支1.25公升嘅水,排晒出嚟,今朝起身冇飲水,效果都算滿意!拍完我同詩詠即去九龍城食炸両同靚粥。」


而詩詠亦大喊鍛煉過程辛苦:「其實我都唔係剩係為呢一場戲,只希望呢個角色狀態要好好,所以專登去操,操得就一定要操埋肌肉,我都冇諗住畀啲肌肉人哋睇嘅,點知有呢場健身戲,但依家尾聲拍,我之前操嘅嘢已經冇晒,得番一個多星期,我又開住工,呢7日內我不停做GYM、跑步,食雞胸同雞蛋,真係食到想嘔,人生第一次咁驚啲雞蛋,雖然去唔番之前狀態,但之前操落都有個底,好過冇我呢啲瘦底要大隻,訓練比其他人辛苦3倍,先有人哋嘅效果,成個過程真係畢生難忘。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!