掃呢頁CODE去手機

2021年12月14日 星期二

海俊傑:「衰人院長」夠入屋 海俊傑恨攞最佳男配角 #海俊傑

藝人海俊傑最近頻頻有劇集出街,由《把關者們》的大惡人、到《星空下的仁醫》的奸詐上司,再到近期《十月初五的月光》的暖男爸爸,他都一一拿捏到,演技大獲好評 ...






藝人海俊傑最近頻頻有劇集出街,由《把關者們》的大惡人、到《星空下的仁醫》的奸詐上司,再到近期《十月初五的月光》的暖男爸爸,他都一一拿捏到,演技大獲好評,在《萬千星輝頒獎典禮》更憑《星》及《十》獲提名「最佳男配角」,亦憑《星》獲提名「我最喜愛電視男角色」及與龔慈恩獲提名「最受歡迎電視拍檔」等。對於獲提名,他表示很開心:「今次係我第一次有份提名角逐,仲要係五項提名。如果問我最想得到嘅獎項,就係最佳男配角,係《星》院長一角, 因為我好喜歡院長呢個角色,估唔到出街會有咁大回響,令人又愛又恨。(恨攞獎?)如果問心當然想攞獎喇,因為得到獎項係對我咁多年演戲嘅肯定,不過都係平常心,今年參與咗幾部劇集都有份提名,拍攝過程都好開心,希望嚟緊有更多不同類型嘅角色可以試。」


講到他飾演壞人睇到觀眾咬牙切齒,出街時更被觀眾稱為「衰人院長」,問他喜歡演奸角還是暖男?他坦言:「其實咩角色都有發揮,但如果要揀,我鍾意演奸角多啲,因為演奸戲比較需要時間揣摩,內心戲難度較高。雖然《星》出街嗰段時間我成日都畀人話係好衰嘅院長,但開心嘅係我嘅演出令觀眾有深刻印象同得到大家嘅肯定。」他又笑言希望憑《十》祝展輝一角挽回少許暖男形象:「當中劇情複雜嘅關係,亦第一次有個廿幾歲嘅女,所以都有啲挑戰性,希望呢個角色可以入到屋。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!