掃呢頁CODE去手機

2021年12月2日 星期四

余德丞:余德丞溝女連食四個檸檬 黎紀君轉冧林俊其 #Christy Lai #余德丞 #黎紀君

無綫藝人余德丞(Dickson)主持的節目《真.女神轉身》,每集都會與不同女神約會,並與另一主持林俊其比併,由女神二揀一選出心儀男士。最新一集就有藝人 ...






無綫藝人余德丞(Dickson)主持的節目《真.女神轉身》,每集都會與不同女神約會,並與另一主持林俊其比併,由女神二揀一選出心儀男士。最新一集就有藝人黎紀君做嘉賓,雖然Dickson與她很有緣,如十幾年前曾在同一間連鎖服裝店工作、前女友亦與對方同一間中學,而期間他更使出不同絕招追女仔,例如帶她玩滾軸溜冰及一起整蛋糕,更唱情歌冧對方,但可惜最後都不敵林俊其,更已經連輸4集!


對於連輸4集,Dickson笑言:「因為佢哋覺得我成日口花花,講埋啲無聊嘢、廢話,好似花花公子,太冇安全感。」但他謂贏輸對他而言冇所謂:「雖然好多集輸,連幕後都問我會唔會唔開心,使唔使造假畀我贏,我話唔係呢樣嘢,最緊要拍攝開心。」他續笑言:「其實一日唔能夠認識一個人,歡迎女嘉賓私下約我出嚟再了解吓我真正個人,究竟節目入面邊個先係溝女高手?如果我真係咁叻就唔使成日輸」他亦大讚節目好玩:「私心嚟講可以認識靚女開心,可以名正言順撩佢哋,製作節目方面都開心,因為我除咗做主持,幕後亦參與好多構思Idea,自己一手一腳做投入感更大。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!