掃呢頁CODE去手機

2022年1月14日 星期五

梁允瑜:落選墮谷底!「粗口港姐」梁允瑜獲曾志偉點醒 重生簽無綫 #曾志偉 #梁允瑜 #港姐

「粗口港姐」梁允瑜(Chloe)去年參選港姐,原本是大熱佳麗的她,卻因食住魚蛋爆粗鬧舊愛短片流出,形象瞬間跌落谷底,結果首輪淘汰賽已被Foul,令人大 ...






「粗口港姐」梁允瑜(Chloe)去年參選港姐,原本是大熱佳麗的她,卻因食住魚蛋爆粗鬧舊愛短片流出,形象瞬間跌落谷底,結果首輪淘汰賽已被Foul,令人大跌眼鏡。Chloe未能接受賽果,自此即收埋自己,加上網上源源不絕的惡意批評,導致她經常暱在睡房哭泣,不願見人,該段時間,「港姐」二字是家中禁忌,家人絕對不能提及,因擔心會刺激到其情緒。


不過即使身體情況令人憂心,但Chloe也未有求醫,她日前接受東網專訪時,透露當時甚麼也不想做,對前路相當迷惘:「其實當初覺得粗口呢樣嘢好多人都會講,可能因為參選就畀人放大,好似犯罪殺人放火咁嚴重,又話我冇家教,所以咪收埋自己幾星期。(家人好擔心?)都會,其實我唔想家人睇到我失敗一面,本身家境唔好,好想改變佢哋生活,但賽果令我覺得好對佢哋唔住。」直至後來被大會邀請現身決賽,席間被高層曾志偉一番說話點醒,Chloe表示:「曾生話冠軍只係得一個,其他個個都畀人叫落選港姐,當刻我成個人放低咗!(你家境有幾唔好?)唔想講咁多,係有事發生咗,所以我想努力搵錢。」


「重生」後的Chloe變得積極,坦言一直喜歡面對鏡頭,故非常嚮往幕前發展,而與無綫多番接觸後,最近終落實簽約成旗下藝人,不過除了演藝工作,Chloe也有另類搵錢方法:「我本身有投資,鍾意玩虛疑貨幣,愈危險愈有挑戰性,都叫賺到錢,有買美股,只係有一次蝕錢經驗,我策略係趁低吸納,試過用3萬港元做本金,結果賺咗6萬港元,都好開心。」感情方面,Chloe透露對上一段感情已經是爆粗短片中的主角,故已有3年空窗期,問到現時揀對象要求,她笑說:「個個都想搵有錢又靚仔,但事實係冇可能,所以依家我寧願要愛情,搵一個愛你嘅人,比其他條件更重要。」


場地:樓下火鍋飯店

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!