掃呢頁CODE去手機

2022年1月14日 星期五

陳楨怡:與陳楨怡慶祝情人節蜜照流出 周子揚爆一齊去Staycation #周子揚 #陳楨怡

前港姐亞軍陳楨怡(Celina)被東網率先爆疑似一腳踏兩船,雖她自稱「單身」,但周子揚卻連環爆料,晒出二人愛的證據,Celina立即潛水,到現在仍未蒲 ...






前港姐亞軍陳楨怡(Celina)被東網率先爆疑似一腳踏兩船,雖她自稱「單身」,但周子揚卻連環爆料,晒出二人愛的證據,Celina立即潛水,到現在仍未蒲頭。今日(14日)就有讀者提供Celina及周子揚分別收花和蛋糕相,印證二人的親密關係!


周子揚接受東網訪問時說:「喺情人節,Celina會花5個小時,親手為我做情人節蛋糕,這是我收過最幸福的禮物,我幾日都唔捨得食這個蛋糕,我也送給她5份禮物。我們一起staycation,彼此悉心為對方準備情人節,非常甜蜜。」雖然當時Celina對外聲稱有Andy圈外男友,但情人節卻選擇與子揚過二人世界,追問照片中他送畀Celina的鑽戒是否之前所講的求婚戒指?他說:「唔係,係情人節禮物,(你同Celina有冇聯絡?)佢前日打過畀我,仍然話掛住我。」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!