掃呢頁CODE去手機

2022年1月10日 星期一

何廣沛:殮房外被「鬼揞口」 何廣沛見過鬼識怕黑 #何廣沛

無綫上位小生何廣沛拍攝兩套劇集均遇上靈異事,令原本不怕鬼怪的他也學識驚。提到與新人陳曉華的緋聞,他堅稱二人只是拍檔及同事關係,傾偈僅限公事,從沒私約食 ...






無綫上位小生何廣沛拍攝兩套劇集均遇上靈異事,令原本不怕鬼怪的他也學識驚。提到與新人陳曉華的緋聞,他堅稱二人只是拍檔及同事關係,傾偈僅限公事,從沒私約食飯。


何廣沛(Matthew)在新劇《異搜店》中擁有特異功能,當觸碰舊物時可以得到物件的記憶。他稱拍攝時一部已經沒有電的舊電腦忽然開機,嚇得他急急關機,他笑言事後很後悔把電腦關閉,否則可能會獲得特異功能。此外,Matthew自爆拍另一套劇時試過「鬼揞口」:「我同奶仔(方紹聰)喺殮房外拍攝,佢話喺呢啲地方拍嘢驚唔驚有污糟嘢,我當時想講我都唔迷信嘅,但我講咗3、4次都講唔到完整句子。」


他坦言以前從不相信亦不懼怕靈異之說,但經過這2次後,真的「見過鬼都會怕黑」。提到他跟陳曉華因合作《異》劇而傳緋聞,他坦承拍攝3個月以來2人日夜相對兼密密斟,但強調只為工作:「我哋只係傾套戲。(無傾私人嘢?)得鬼閒傾私人嘢。拍完套劇到今日我同佢冇出來食過一餐飯,大家只係好好同事,好好拍檔。」


回顧過去一年,Matthew除了拍劇,也擔任綜藝節目《男神廚房》的主持,又跟好兄弟奶仔及郭子豪經營網上頻道兼做幕後製作,他說:「好有滿足感,近半年處理多咗幕後工作,會接出面嘅廣告同拍短片,希望可以做到幕前與幕後工作平衡,將幕後經驗放到幕前。」


服裝﹕CHLXT
場地﹕Urban Coffee Roaster

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!